Page 1 of 3
Ulkomailla saadut kansalliset osumat
Posted: Thu Oct 06, 2005 7:57 pm
by aplfi
Posted: Thu Oct 06, 2005 8:51 pm
by avij
Posted: Thu Oct 06, 2005 11:25 pm
by Viperazzi
<- hän:

:flag-nl: x4
yy kaa koo nee
Posted: Fri Oct 07, 2005 6:27 am
by jia1
Posted: Fri Oct 07, 2005 7:39 am
by q098
Tässä sellainen olisi:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=8231637
Vai olisiko tuo minulle vain pelkkä kansallinen osuma

, kun olen muuttanut Irlantiin oikein asumaan.
Se seteli oli ihan p*skana, ei varmasti tule kolmososumaa sillä

Posted: Fri Oct 07, 2005 8:55 am
by Sport-Mass
jia1 wrote:

Tämä osuma painii taas omassa sarjassaan, eli kyseessä on ulkomailta saatu kansainvälinen osuma

. Ei muuta kuin näillekin oma topic

.
Posted: Fri Oct 07, 2005 9:05 am
by aplfi
Juu tämähän on kansainvälinen osuma jossa ei ole Suomi toisena maana. Noita ei varmaan kovin monelta suomalaiselta löydy.
Posted: Fri Oct 07, 2005 11:59 am
by q098
aplfi wrote:
Juu tämähän on kansainvälinen osuma jossa ei ole Suomi toisena maana. Noita ei varmaan kovin monelta suomalaiselta löydy.
Kovasti yritetään kirjata täällä Irlannissa. Tavoitteena, että vielä ainakin yksi seteli kulkeutuisi jonkun turistin mukana jonkun toisen trackerin kirjattavaksi jossain toisessa euromaassa. Nyt vielä turistikauden lopussa olen käynyt ostamassa ekat joululahjat, turistien suosimista paikoista.

Turistikauden lopussa ja taas ennen joulua ne ovat hiukan edullisempia

Posted: Sat Oct 08, 2005 11:10 pm
by JANI73
venäjä-venäjä osuma löytyy listaltani
Posted: Mon Oct 10, 2005 5:42 pm
by aplfi
JANI73 wrote:venäjä-venäjä osuma löytyy listaltani
Tarkoitat varmaan
tätä
Tota noin. Ei millään pahalla mutta tää ei taida olla ihan kaikkien sääntöjen mukainen osuma kun sakun kanssa ootte varmaan yhdessä ollu reissussa

Posted: Sun Dec 11, 2005 12:29 am
by aplfi
Nostanpa ylös ja lisään tuon jia1:n osuman, siitä on näköjään aiempi Hollanti korjattu Belgiaksi joten siitä on tullut kansallinen Belgia-osuma
Posted: Fri Mar 24, 2006 11:23 pm
by q098
Lisätkääpä tämä
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... d=15676052
teetee löysi aikaisemmin syöttämäni setelin. Merkittävää vielä, että kahden Suomalaisen välinen Irlanti-osuma.
Posted: Fri Mar 24, 2006 11:49 pm
by Dakkus
Posted: Sun Mar 26, 2006 11:26 pm
by querty
From today. As you can see I am a Belgian. It is my first international hit!

Posted: Mon Mar 27, 2006 7:44 am
by Klazu
querty wrote:From today. As you can see I am a Belgian. It is my first international hit!

Yep, that would qualify as a valid hit for the list. But I guess we're listing here just finns...
