Eli kun tuolla kansainväliset osumat keskustelussa heräsi kiivas keskustelu että mikä osuma on ulkomailla saatu kansallinen osuma niin kertokaapas keltä löytyy tällainen osuma.
Juu tämähän on kansainvälinen osuma jossa ei ole Suomi toisena maana. Noita ei varmaan kovin monelta suomalaiselta löydy.
Kovasti yritetään kirjata täällä Irlannissa. Tavoitteena, että vielä ainakin yksi seteli kulkeutuisi jonkun turistin mukana jonkun toisen trackerin kirjattavaksi jossain toisessa euromaassa. Nyt vielä turistikauden lopussa olen käynyt ostamassa ekat joululahjat, turistien suosimista paikoista. Turistikauden lopussa ja taas ennen joulua ne ovat hiukan edullisempia
querty wrote:From today. As you can see I am a Belgian. It is my first international hit!
Yep, that would qualify as a valid hit for the list. But I guess we're listing here just finns...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).