"Hyvää 1000000setili-paivää"
1000000 setelin ylitys
- MarkkaPois
- Euro-Expert in Training

No niin, tulihan sitä taktikoituakin.
Olin saanut neljän aikoihin sata salolaista vitosta ja kymppiä sekä muutamia muita naputeltua Word:iin. Ero Hollantiin oli revähtänyt jo turvalliseksi 1693 seteliksi. Iltapäivän suomalaisten syöttövauhti ennakoi miljoonan ylitystä noin kuuden tienoilla, mutta nyt vauhti oli kiihtynyt ja klo 16:10 puuttui enää alle tuhat, lukema 999 096, viimeisen tunnin syöttö 677 seteliä, joten raja ylittyisi heti viiden jälkeen. Kannattaisi siis yrittää täysosumaa, miljoona puhtaana käteen.
Avij ilmoitti väliaikatiedon 16:41, 999 582, vauhti oli kiihtynyt entisestään. Setelit-sivulla vauhti oli sivullinen (30 kpl) kahdessa minuutissa, joista muita kuin suomalaisia 2-3. Avasin viisi "uusi seteli-ikkunaa", joihin copypastasin valmiiksi sata vitosta. Vähän ennen viittä syöttövauhti oli kiihtynyt 30 /min ja melkein kaikki suomalaisia.
Sitten 17:01 petti hermo ja löin "täyslaidallisen" 100 vitosta sisään, osumakin tuli muttei ollut aikaa katsoa, sata kymppiä copypastaten ja sama juttu, mutta siinä tuli sählättyä 7 minuutin verran, muutama
Setelilukema päivittyi n.17:09 lukemaan 1 000 217! menikö
Hämmästys oli suuri, kun yksi vitosista oli osunut!!!
Tilastosta ilmenee, että olin onnistunut syöttämään vitoset 16 sekunnissa, 17:01:02; 17:01:06; 17:01:10; 17:01:13 ja 17:01:18! "Osuma" oli keskimmäisessä sarjassa eli nipun 55. seteli, paremmin keskelle ei voi toivoa.
Eli kiitokset vaan kaikille osannottajille, miljoonas seteli vaatii kaikki ne 999 999 edellistäkin.
Thanks also to all Euro-Masters in Netherlands and Belgien.
Meikäläisen syöttämä yksittäinen 50e seteli oli kirjautunut 17:01:03 eli olin noin 35 setelin päässä miljoonannesta?MarkkaPois wrote:Tilastosta ilmenee, että olin onnistunut syöttämään vitoset 16 sekunnissa, 17:01:02; 17:01:06; 17:01:10; 17:01:13 ja 17:01:18! "Osuma" oli keskimmäisessä sarjassa eli nipun 55. seteli, paremmin keskelle ei voi toivoa.![]()
My EBT statistics.
Minä myönnän kehdanneeni, eikä hävetä yhtään. Olisiko tällaista hyökkäystä saatu aikaan jos kaikki olisivat olleet varmoja Suomen voitostaCCCP wrote:porilaisten marssi soi mankasta ja hollantilaiset äänestivät itseään ja jotkut epäuskoiset soomalaiset myösKalmari wrote:Nonii, koskas Porilaisten marssi alkaa soimaan
Ja ketkä kehtasivatkaan äänestää Hollannin puolesta![]()
![]()
Kertokaas joku mulle, mikä hiton ero on Hollannilla ja Alankomailla? Vai onko se sama asia kuin Englanti ja Iso-Britannis?Dakkus wrote:Yritä nyt päättääFons wrote:HOLLANTI / ALANKOMAAT!!!
HOLLANTI / ALANKOMAAT!!!
HOLLANTI / ALANKOMAAT!!!
Tosin, me voitettiin jo
@tiura: Täytyy tunnustaa, että itsekään en uskonut meidän näin ylivoimaiseen voittoon. Äänestin kyllä Suomea, mutta epäuskoa hieman loi Alankomaiden suuri johto tuolloin. Hyvin kyllä kävi, täytyy vieläkin ihmetellä sitä eilistä seteleiden määrää. Aika turvallinen 3000+ johto meillä on nyttekin.
@airis: Tätä tuumasin itsekin. On kumma, ettei heillä sitten ollut. Kuitenkin istuivat koneen ääressä, sillä kävivät monesti kommentoimassa tilannetta. Mikä lie ollut taustalla, en tiedä. Kertokaa jos jossain on ollut vihjeitä asiasta.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Tietosanakirja sanoi näin: Alankomaita kutsutaan myös nimellä Hollanti, joka varsinaisesti tarkoittaa vanhaa Hollannin provinssia, joka nykyään on jaettu Etelä- ja Pohjois-Hollannin provinsseihin. Eli periaatteessa ennen asia on ollut sama kuin Englannin ja Iso-Britannian kanssa, mutta enää ei Hollanti tarkoita vain osaa Alankomaita, vaan nimi on vakiintunut koskemaan koko maata.Klazu wrote:Kertokaas joku mulle, mikä hiton ero on Hollannilla ja Alankomailla? Vai onko se sama asia kuin Englanti ja Iso-Britannis?
Tiedä sitten kuinka moni puhuessaan Englannista tarkoittaakin Iso-Britanniaa...
Tuollaisia johtoja on molemmilla mailla ollut aikaisemmin, siihen ei mene kuin vuorokausi niin ne saattaa jo hengittää niskaan. Tarvittais joku päivittäinen tuhannen setelin erkanemisvauhti jotta vois ruveta puhumaan turvallisesta johdosta.Klazu wrote:Aika turvallinen 3000+ johto meillä on nyttekin.