Gemodereerd biljet

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Lucaz
Euro-Regular
Euro-Regular

Gemodereerd biljet

Post by Lucaz »

Stel, ik heb een gemodereerd biljet.
Het wordt later weer een 'echte' tripple-hit.
Wordt het dan een weer een * ?
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Wel als je biljet 'oninteressant' was als gevolg van bijvoorbeeld een hit met meerdere biljetten .. maar niet als het een fake-biljet/hit was want dan wordt 'ie opnieuw gemodereerd...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Wat ik me dan afvraag he.
Stel dat je 5 hits had, en er wordt bv gekozen om hit 1 als enige als interessant te laten weergeven, en hit 4 wordt een triple hit. Wordt hit 1 dan niet interessant?

Ik weet het antwoord niet, kwam zo even als een hersenspinsel in me op.
Blue is the color that makes people wild!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Het zal waarschijnlijk niemand opvallen omdat de hits dan niet onder elkaar in een rijtje staan.
jovada
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by jovada »

Ik begrijp er niks van...

----
Blueman:
Stel dat je 5 hits had, en er wordt bv gekozen om hit 1 als enige als interessant te laten weergeven, en hit 4 wordt een triple hit. Wordt hit 1 dan niet interessant?

Bedoel je niet "Wordt hit 4 dan niet interessant?" Anders begrijp ik het niet... Wat is een "hit" in dit voorbeeld: een biljet dat twee keer wordt ingevoerd, of het opnieuw invoeren van eenzelfde biljet, in dit geval dus 1 biljet door 5 gebruikers ingegeven?
----
Fonzie:
Wel als je biljet 'oninteressant' was als gevolg van bijvoorbeeld een hit met meerdere biljetten.

En hit met meerdere biljetten?!
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Het is mogelijk om meerdere biljetten tegelijk van één ander persoon te vinden. Bijvoorbeeld 5 biljetten.
Dan heb je 5 hits met die persoon met dezelfde tijdsduur en afstand.
Om de hitlijst overzichtelijk te houden worden ze dan allemaal op 1 na gemodereerd, (ook als hits zijn gewoon helemaal echt zijn).
Als een van die 5 biljetten ongemodereerd of wel gemodereerd door een derde persoon word gevonden. Dan is het een echte triple omdat er geen enkele keer een vals persoon tussen zat.

Maar er zijn mensen die expres biljetten aan elkaar doorgeven om op die manier valse/fake-hits te kunnen maken. Dat hebben we meestal snel door en die hits worden dan ook verwijderd uit de lijst. Helaas blijft die hit in zo'n geval ook in de database staan. Als zo'n biljet door een derde persoon word gevonden. Dan is die derde persoon misschien wel echt, maar dan is het toch geen echte triple en word dan weer gemodereerd omdat de eerste twee users vals waren.
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

jovada wrote:Verhaal
Okay zal hem even iets uitgebreider vertellen. Was toestraks aan het werk. Stel dat iemand 5 biljetten tegelijk heeft gehit. Gebeurt laatste tijd vaker.
Dan wordt er dus 1tje interessant en de andere niet. Zoals nu hieronder is

* Hit 1
+ Hit 2
+ Hit 3
+ Hit 4
+ Hit 5

Stel nou dat Hit 4 een Triple Hit wordt, krijg je dan dit:

* Hit 1
+ Hit 2
+ Hit 3
* Hit 4
+ Hit 5

of deze situatie:

+ Hit 1
+ Hit 2
+ Hit 3
* Hit 4
+ Hit 5

Neem aan de eerste situatie omdat er niet gekeken gaat worden of het toen een meerdere hit was, maar is dat dan niet krom?
Blue is the color that makes people wild!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”