Wat mij betreft eigenlijk hetzelfde: Maar omdat ik haast nooit dollars en ponden heb, ben ik er niet meer gekomen nadat ik één keer mijn biljetten registreerde.
De ponden had ik eerst ook nog geregistreerd bij de voorganger van findlizzy: "dosh-tracker". Maar na een tijdje nadat ik ze ingevoerd had hoorde ik niets meer van ze. Erger nog: het e-mailadres wat ik voor dosh had aangemaakt, wordt nu gebruik voor spam-mails

.
Maar om terug te komen op eurotracer: Ik heb er geen ervaring mee, maar er zijn EBT-ers die van eurotracer vandaan komen (en overstappen). Eurotracer heeft minder extra's, maar is eigenlijk meer een soort "wetenschaps-site": er wordt meer onderzoek gedaan naar de serienummers.
Van de serienummers zijn daar ook veel meer cijfers zichtbaar. Dat heeft voor- en nadelen: de relatie tussen de shortcode en het serienummer is zo veel makkelijker te achterhalen (degenen, die ons helpen met het opzoeken van de shortcode halen vaak de informatie hiervandaan). Een nadeel hiervan is echter, dat fakers makkelijker aan de juiste codes kunnen komen (dus moeilijker om ze op te sporen).