romeotango drie keer onderuit en onterecht
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
- Euro-Master in Training
Romeo Tango
Fons, je kunt niet meer gelijk hebben. Ieder keer doen ze dingen die verdenking op hen laden en iedere keer proberen ze wanhopig een uitvlucht te bedenken.Over and out voor hen
luc wrote:Hoe is het toch mogelijk,, niemand die zich afvraagt, hoe het komt dat die oude biljetten terug zijn opgedoken. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!redrabbit wrote:Blijkbaar niet. Ik geloof dat ik er ook ooit een hit mee had, geen idee eigenlijk of die af en toe eens terug bovenwater komt.3948 wrote:Dat begrijp ik gewoon niet.Steda wrote:Hij is terug begonnen met invoeren.![]()
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=40073234
Hij weet niet van opgeven.
Heeft een mens echt niets beter te doen?
Bij eurobill.com heeft hij geen oude biljetten meer ingebracht.
Maar is er geen afscheuring gebeurt ? Bij die andere Daar waren wel terug oude biljetten ingebracht. Dus, als jullie alles bovenaan eerst woorden krijgen,, in twee splitst en dan terug samenvoegt. is dat zelf niet om problemen vragen. onze laatste lijst was clean.
And we will go on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik citeer luc onze laatste lijst was clean.
dus met ander woorden geef je toe dat er vals is gespeeld Sorry hoor het team RT met gewoon weer verwijderd worden
Juist, inderdaad.packbell wrote:Ik citeer luc onze laatste lijst was clean.
dus met ander woorden geef je toe dat er vals is gespeeld Sorry hoor het team RT met gewoon weer verwijderd worden
En ook toen zeiden ze dat het zo onterecht was wat er allemaal gebeurde.
Jongens, stop er gewoon mee! Het heeft geen zin meer!
Jullie lezen alles hoe jullie het blijkbaar zelf willen !!!Fons wrote:Juist, inderdaad.packbell wrote:Ik citeer luc onze laatste lijst was clean.
Waar zitten jullie als we destijds gevraagd hebben om aan tafel te gaan zitten met verschillende leden van eurobill. NIEMAND wil of weet ik veel wil of durft of is het tveel gevraagd om ons eens deftig uit te leggen hoe en waar we die biljetten halen. Daar al eens iemand over nagedacht ipv al dit gezever op het forum. Laat eens zien of jullie echten zijn, en durf de confrontatie aan !!!!!!!!!!!!!!
NU JULLIE weer
ex-Mede-inbrenger van eurobill's van Romeotango
luc wrote:Jullie lezen alles hoe jullie het blijkbaar zelf willen !!!Fons wrote:Juist, inderdaad.packbell wrote:Ik citeer luc onze laatste lijst was clean.
Waar zitten jullie als we destijds gevraagd hebben om aan tafel te gaan zitten met verschillende leden van eurobill. NIEMAND wil of weet ik veel wil of durft of is het tveel gevraagd om ons eens deftig uit te leggen hoe en waar we die biljetten halen. Daar al eens iemand over nagedacht ipv al dit gezever op het forum. Laat eens zien of jullie echten zijn, en durf de confrontatie aan !!!!!!!!!!!!!!
NU JULLIE weer
speel het dan gewoon eerlijk
geef briefjes in die je in de hand hebt en maak geen lijstjes die je 2 weken later inzet zo krijg je problemen
mss zijn er dan minder biljetten om te registreren maar je speelt het dan tenminste eerlijk
- BaliBennie
- Forum Moderator
Aan Romeotango:
Aangezien jullie je in dit topic verweren en de moderatoren en webmasters aanspreken antwoorden we ook maar hier.
Jullie kunnen gewoon doorgaan met invoeren maar er wordt regelmatig gecheckt of jullie geen lijstjes hergebruiken. Dat was de laatste keer wel weer zo en om die reden zijn jullie opnieuw op 0 gezet.
Het verweer dat jullie enkel de gesplitste .com-site wilden saboteren is zwak. Dat is door andere EBT-ers vrijwel uitsluitend gebeurd met vreemde locaties en andere eigenaardige zaken in die hits. Jullie invoer bestond echter uit oude lijstjes en daaruit kon door niemand worden opgemaakt dat ze als sabotage werden ingevoerd.
Het opnieuw terugvinden van een hit is wel degelijk mogelijk. Maar een zeer groot toeval dat in onze ogen niet meerdere keren in korte tijd zal voorkomen. Nu hebben jullie binnen een paar weken alweer twee van dergelijke hits. De verwijderde hit met Yli die daarna ook nog eens zeer snel wordt teruggevonden door de lokale gebruiker Bombo. Deze laatste persoon voert 1 biljet in na meer dan een half jaar afwezigheid en vindt dan precies die ene dubieuze hit.
En na de nieuwste herstart alweer een teruggevonden hit met SteDa.
Het kan een keer voorkomen maar dit is wel bijzonder veel toeval.
Het is inderdaad al vaker gevraagd om persoonlijk om de tafel te gaan zitten. Welk nut heeft dit? Worden er dan andere zaken gezegd dan dat we via PM communiceren? Het nut van een persoonlijk gesprek zie ik niet in. We kennen trouwens ook geen systeem van kilometervergoeding voor dit soort overleg en het kost me nog een avond ook.
We weten inmiddels wel waar jullie vele lijstjes vandaan komen en daar is ook al veel over gezegd in eerdere PM's en mails. Blijkbaar verzamelen jullie al die lijstjes voor een lange tijd na het invoeren. In het laatste geval voor zeker driekwart jaar. Jullie biljetten zijn een week geleden allemaal verwijderd en het wordt niet geduld dat jullie oude lijstjes opnieuw invoeren. Dat is al zo vaak aan jullie meegedeeld. Toch komen er steeds weer oude lijstjes tussen jullie nieuwe biljetten voor. Wij zien echt wel dat er veel nieuwe invoer bij zit en dat juichen we zeker toe.
Maar gooi nu toch eens al die oude lijstjes weg! Die draaien jullie iedere keer de nek om.
Aangezien jullie je in dit topic verweren en de moderatoren en webmasters aanspreken antwoorden we ook maar hier.
Jullie kunnen gewoon doorgaan met invoeren maar er wordt regelmatig gecheckt of jullie geen lijstjes hergebruiken. Dat was de laatste keer wel weer zo en om die reden zijn jullie opnieuw op 0 gezet.
Het verweer dat jullie enkel de gesplitste .com-site wilden saboteren is zwak. Dat is door andere EBT-ers vrijwel uitsluitend gebeurd met vreemde locaties en andere eigenaardige zaken in die hits. Jullie invoer bestond echter uit oude lijstjes en daaruit kon door niemand worden opgemaakt dat ze als sabotage werden ingevoerd.
Het opnieuw terugvinden van een hit is wel degelijk mogelijk. Maar een zeer groot toeval dat in onze ogen niet meerdere keren in korte tijd zal voorkomen. Nu hebben jullie binnen een paar weken alweer twee van dergelijke hits. De verwijderde hit met Yli die daarna ook nog eens zeer snel wordt teruggevonden door de lokale gebruiker Bombo. Deze laatste persoon voert 1 biljet in na meer dan een half jaar afwezigheid en vindt dan precies die ene dubieuze hit.
En na de nieuwste herstart alweer een teruggevonden hit met SteDa.
Het kan een keer voorkomen maar dit is wel bijzonder veel toeval.
Het is inderdaad al vaker gevraagd om persoonlijk om de tafel te gaan zitten. Welk nut heeft dit? Worden er dan andere zaken gezegd dan dat we via PM communiceren? Het nut van een persoonlijk gesprek zie ik niet in. We kennen trouwens ook geen systeem van kilometervergoeding voor dit soort overleg en het kost me nog een avond ook.
We weten inmiddels wel waar jullie vele lijstjes vandaan komen en daar is ook al veel over gezegd in eerdere PM's en mails. Blijkbaar verzamelen jullie al die lijstjes voor een lange tijd na het invoeren. In het laatste geval voor zeker driekwart jaar. Jullie biljetten zijn een week geleden allemaal verwijderd en het wordt niet geduld dat jullie oude lijstjes opnieuw invoeren. Dat is al zo vaak aan jullie meegedeeld. Toch komen er steeds weer oude lijstjes tussen jullie nieuwe biljetten voor. Wij zien echt wel dat er veel nieuwe invoer bij zit en dat juichen we zeker toe.
Maar gooi nu toch eens al die oude lijstjes weg! Die draaien jullie iedere keer de nek om.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- Bouloupere
- Euro-Master
-
- Euro-Master in Training
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Re: romeotango drie keer onderuit en onterecht
Niets gehoord n.a.v. de laatste cleaning? Ook geen nieuw "EBT-huisbezoek"?
- Zjonbelz
- Euro-Master
Pfff gelukkig niet, vorige keer stonden ze boos bij mij op de stoep....
- Crazy Bob
- Forum Moderator
Ik zat net eens in de top-zoveel van België te kijken, en vroeg me zo maar af: is romeotango tegenwoordig van onbesproken gedrag?