De strijd tussen bhoeyb en ans!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Zeer wijze taal van Ralf en Jabosa2. Ik heb al eerder ergens op het forum gezet dat als jullie zulke goede vriendjes zijn van Bhoeyb, jullie hem ook maar wat moeten helpen, maar daar hebben jullie geen zin in. En zoals iedereen op het Engelse forum kan lezen heeft Ans minimaal 70% van de biljetten zelf ingevoerd en zou ze anders in ieder geval mijn biljetten ook zelf hebben ingevoerd. Ze zou misschien in totaal 20.000 biljetten hebben gemist. Dus zou ze toch wel een keer eerste zijn geworden. Einde discussie!
Sluit me helemaal bij Lian aan.lian wrote:Zeer wijze taal van Ralf en Jabosa2. Ik heb al eerder ergens op het forum gezet dat als jullie zulke goede vriendjes zijn van Bhoeyb, jullie hem ook maar wat moeten helpen, maar daar hebben jullie geen zin in. En zoals iedereen op het Engelse forum kan lezen heeft Ans minimaal 70% van de biljetten zelf ingevoerd en zou ze anders in ieder geval mijn biljetten ook zelf hebben ingevoerd. Ze zou misschien in totaal 20.000 biljetten hebben gemist. Dus zou ze toch wel een keer eerste zijn geworden. Einde discussie!
- de-jo
- Euro-Master
Dames en heren,
Keep it decent en sportief....
Als ik de reacties van bhoeyb erop na sla, dan reageert ie heel sportief en realist op de huidige stand van zaken...
Of Ans nu in ploeg of alleen die 1ste plaats te pakken heeft, doet er eigenlijk helemaal niet toe.
Als bhoeyb zelfs heel Herentals en omstreken wil inschakelen om zijn eerste plaats terug te kapen, dan doet ie dat maar....
Of hij dat wil is een andere zaak en hebben we met zijn allen eigenlijk geen uitstaans mee.
Het belangrijkste is en blijft dat we er veel lol aan beleven, dat er veel biljetjes worden ingevoerd en dat er maar meer en meer hits volgen!!!
Dus laat ons sportief blijven en volgen hoe Ans de eerste plaats verdedigt!
Keep it decent en sportief....
Als ik de reacties van bhoeyb erop na sla, dan reageert ie heel sportief en realist op de huidige stand van zaken...
Of Ans nu in ploeg of alleen die 1ste plaats te pakken heeft, doet er eigenlijk helemaal niet toe.
Als bhoeyb zelfs heel Herentals en omstreken wil inschakelen om zijn eerste plaats terug te kapen, dan doet ie dat maar....
Of hij dat wil is een andere zaak en hebben we met zijn allen eigenlijk geen uitstaans mee.
Het belangrijkste is en blijft dat we er veel lol aan beleven, dat er veel biljetjes worden ingevoerd en dat er maar meer en meer hits volgen!!!
Dus laat ons sportief blijven en volgen hoe Ans de eerste plaats verdedigt!
- giberski
- Euro-Master
Is de strijd definitief gestreden? Het verschil is nu 3002 biljetten. Bhoeyb, heb je opgegeven of ben je met een massa-aanval bezig?
Giberski
Giberski
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- Milco1983
- Euro-Regular in Training
Ik denk dat jullie niks te vrezen hebben van Bhoeyb. Alhoewel ik wel hoop dat de strijd om de eerste plaats weer terugkomt.nora wrote:Ans en Lian zijn 10 dagen op vakantie dus bhoeyb probeer je kans te pakken alhoewel nu moet ik mijn eigen biljetten invoeren dus ik geef wel een klein beetje tegengas een beetje maar hoor.