1e hit ervaring

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Re: 1e hit ervaring

Post by Mk1992 »

hylaba wrote:hehe , ja eens je een hit hebt, weet je voorwat je het allemaal doet :)

Heb ondertussen al 6 hits, maar heb sommige zeer snel na elkaar gekregen, daarmee dat het dus nu al wat raar voelt dat ik al ff geen meer heb gehad xD
vorige hit was 15/7 :)

Haha, word je al een beetje verwend?
Nu tijd voor speciale hits (internationaal, buiten Eurozone/Europa, buiten je woonplaats)
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1036 EBT-wide (per 01.08.2025)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
hylaba
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by hylaba »

ik vind sommige van men hits al een beetje speciaal hoor :D
https://nl.eurobilltracker.com/profile/ ... ser=161995" onclick="window.open(this.href);return false;

nou ga ik idd wat map-dots proberen bij krijgen en zo hopelijk ook wat interessante hits :)

edit :
ondertussen al 265 biljetten sinds laatste hit xD
rocketronnie
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by rocketronnie »

Mijn 1e hit was mijn 1e biljet :D :note-20: nu 181 biljetten verder nog steeds de 1e enigste, toeval of een lokkertje :evil:
A*F*C*A 34x
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Omdat je eerste hit ook je eerste biljet was, heb ik het idee dat daar de link naar eurobilltracker op stond (dat je daardoor bij ons gekomen bent).

Zeker in het begin heb je minder hits dan later, omdat je dan alleen nog de biljetten van anderen kunt vinden.
Hoe langer je meedoet, hoe meer biljetten (die je geregistreerd hebt) in het betalingsverkeer komen, dus hoe meer kans dat ze door iemand terug worden gevonden.
Er zijn mensen die het geluk hebben om bij 181 biljetten al 5 hits te hebben, maar er zijn er ook die na 1000 biljetten nog geen enkele hit hebben (ook al wonen de meesten daarvan niet in Nederland).
Maar je zult net zien: nu krijg je 3 hits voordat je de 250 biljetten hebt ingevoerd :P .
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

rocketronnie wrote:Mijn 1e hit was mijn 1e biljet :D :note-20: nu 181 biljetten verder nog steeds de 1e enigste, toeval of een lokkertje :evil:
Het is dus niet 3 hits binnen de 250 biljetten, maar in 682 biljetten :) .
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
rocketronnie
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by rocketronnie »

Inderdaad Eddy, kreeg er 2 achter elkaar van de week. Komt dus toch nog goed :D

Mijn 1e hit met het 1e biljet was trouwens echt puur toeval. Ik was op de muntmanifestatie in Houten geweest, en zocht wat info over shortcodes, toen kwam ik op deze site. Dacht zal ook eens iets invoeren, biljet zat gewoon in me portemonnee :)

Het blijft wel verslavend als beginner iig

( Je bent op 47 verschillende dagen actief geweest, 100% van alle dagen sinds je 47 dagen geleden voor het eerst geregistreerd bent! )
A*F*C*A 34x
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”