Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

nlspot
Euro-Master
Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by nlspot »

Volgens mij staat de ing automaat in de AH aan de Westergracht in Haarlem er nog niet zo lang. Is volgens mij nog niet gemeld hier. Ik kreeg alleen maar briefjes van 20 uit, geen idee of er kleiner in zitten.
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

ING automaten hebben altijd alleen :note-20: en :note-50: (bij jou waren de :note-50: misschien net op).

Alle bedragen tot en met € 100, (behalve 50, 70 en 90 natuurlijk), geeft de automaat alles in :note-20:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

googlejaps wrote:ING automaten hebben altijd alleen :note-20: en :note-50: (bij jou waren de :note-50: misschien net op).

Alle bedragen tot en met € 100, (behalve 50, 70 en 90 natuurlijk), geeft de automaat alles in :note-20:
Dat is bij de ING-automaten in de Albert Heijn.
De losse automaten hebben ook :note-10:.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Gisteren weer eens een ouderwetse G/P :note-5: uit de automaat gekregen! Helaas geen hit.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=140913841" onclick="window.open(this.href);return false;
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

De ABN-AMRO in Arnhem-Centrum gaat verhuizen naar de Velperweg. Welk huisnummer weet ik niet.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Bij de Rabobank aan de Spuiboulevard te Dordrecht kun je buiten geen vijfjes meer krijgen (twee automaten, maar links noch rechts vijfjes)! Wel nog binnen, met dit weer misschien ook beter, maar natuurlijk niet praktisch buiten kantoortijden. :|
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Er komt weer oud spul bovendrijven. Rabobank in Kessel :flag-nl: gaf mij een U002/M, T/Z, K/T en F/N :note-5:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

De ABN-AMRO in Arnhem-Centrum gaat verhuizen naar de Velperweg. Welk huisnummer weet ik niet.
Bedoel je J. van Doornplein 12? Daar waren ze toch nog niet zo lang. Ik denk nummer 37; daar zat vroeger de Fortis Bank.
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

Het is inderdaad de ABN-AMRO op het J. van Doornplein. En hoe lang ze daar zaten weet ik niet zeker, maar ik denk nog geen 10 jaar.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Midsland zonder contant geld

Papiergeld is kostbaar rond Midsland op Terschelling, nu uitgerekend in het hoogseizoen de enige bankautomaat dagenlang leeg is. De geldautomaat van de Rabobank zou maandagmiddag worden bijgevuld. Door een storing lukte dat niet. De auto van het geldtransport moest noodgewongen weer terug om de middagboot te halen. De geldautomaat wordt waarschijnlijk vrijdag pas weer aangevuld, zegt directeur Elly van 't Hof van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland. Pas dan is er voor het geldtransport weer plaats op de boot.

Bron: LC

Dus hits met atm Rabobank deze week is een beetje verdacht.
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

Is inmiddels weer bijgevuld.

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=141443875" onclick="window.open(this.href);return false;
My map
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

Na de :flag-nl: EBT-Meeting in Utrecht ben ik op Zondag bij de ING-ATM in de Nachtegaalstraat geweest (postcode: 3581 AH). Ik heb 200€ gehaald, maar allen 4x :note-50: gekregen. :note-10: en :note-20: moeten er maar ook binnen zijn, omdat men ook bedragen van 10€, 30€ etc. kiezen kon.
Waarschijnlijk heb ik ook een fout gemaakt, en ik had er ook :note-10: en :note-20: krijgen kunnen :roll: (er was een vraag vanwege de minimaalbedraag van 10€ of meer en als antwoord ja of nee; dus heb ik "ja" geklikt (ik wilde ja 200€ hebben) en dan kwamen de :note-50: ).
Twee van de :note-50: zijn in Nederland gebleven, die anderen wil ik op Maandag bij de Bundesbank in Frankfurt/Main wisselen :wink: .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

Neska wrote:Het is inderdaad de ABN-AMRO op het J. van Doornplein. En hoe lang ze daar zaten weet ik niet zeker, maar ik denk nog geen 10 jaar.
De ABN-AMRO is gesloten op het J. van Doornplein. Maar je kunt wel geld pinnen uit de automaat op de Velperbinnensingel. Die hebben ze net voor, of tijdens de verhuizing verbouwd. Je kon vandaag nog niet pinnen. Ik weet ook niet of de retailautomaat daar zit.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Het valt steeds vaker op dat Rabobank ATM gewoon niet werken. De Rabo in Siebengewald was buiten gebruik. Dit weekend was ik noodgedwongen in Nispen onder Roosendaal. Ook een blauw scherm met daar op een mededeling dat iets niet ging op 5 tot en met 7 januari. Dus gewoon 1/2 jaar geleden. De Rabobank; het wordt een vreemde bank qua geldautomaten vrees ik. De Rabo bij station (en fietsstalling) geeft nog steeds 5jes.
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

Sinds wanneer weet ik niet maar afgelopen zaterdag was ik in de COOP in Arnhem Presikhaaf. Ik kom daar wel vaker, maar ze hebben daar namelijk een pinautomaat geplaatst. Geen idee van welke bank. Op het bonnetje staat "vestiging Hanzestraat 26 Arnhem". Met daaronder wat letters en cijfers.
Weet iemand hier meer over te vertellen?
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”