Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Volgens mij staat de ing automaat in de AH aan de Westergracht in Haarlem er nog niet zo lang. Is volgens mij nog niet gemeld hier. Ik kreeg alleen maar briefjes van 20 uit, geen idee of er kleiner in zitten.
- googlejaps
- Euro-Master

ING automaten hebben altijd alleen
en
(bij jou waren de
misschien net op).
Alle bedragen tot en met € 100, (behalve 50, 70 en 90 natuurlijk), geeft de automaat alles in
Alle bedragen tot en met € 100, (behalve 50, 70 en 90 natuurlijk), geeft de automaat alles in
- eddydevries
- Forum Moderator

Dat is bij de ING-automaten in de Albert Heijn.googlejaps wrote:ING automaten hebben altijd alleenen
(bij jou waren de
misschien net op).
De losse automaten hebben ook
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
-
MDeen
- Euro-Master

Gisteren weer eens een ouderwetse G/P
uit de automaat gekregen! Helaas geen hit.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=140913841" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=140913841" onclick="window.open(this.href);return false;
De ABN-AMRO in Arnhem-Centrum gaat verhuizen naar de Velperweg. Welk huisnummer weet ik niet.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Bij de Rabobank aan de Spuiboulevard te Dordrecht kun je buiten geen vijfjes meer krijgen (twee automaten, maar links noch rechts vijfjes)! Wel nog binnen, met dit weer misschien ook beter, maar natuurlijk niet praktisch buiten kantoortijden. 
-
MDeen
- Euro-Master

Er komt weer oud spul bovendrijven. Rabobank in Kessel
gaf mij een U002/M, T/Z, K/T en F/N 
- vermeer
- Euro-Master

Bedoel je J. van Doornplein 12? Daar waren ze toch nog niet zo lang. Ik denk nummer 37; daar zat vroeger de Fortis Bank.De ABN-AMRO in Arnhem-Centrum gaat verhuizen naar de Velperweg. Welk huisnummer weet ik niet.
Het is inderdaad de ABN-AMRO op het J. van Doornplein. En hoe lang ze daar zaten weet ik niet zeker, maar ik denk nog geen 10 jaar.
- vermeer
- Euro-Master

Midsland zonder contant geld
Papiergeld is kostbaar rond Midsland op Terschelling, nu uitgerekend in het hoogseizoen de enige bankautomaat dagenlang leeg is. De geldautomaat van de Rabobank zou maandagmiddag worden bijgevuld. Door een storing lukte dat niet. De auto van het geldtransport moest noodgewongen weer terug om de middagboot te halen. De geldautomaat wordt waarschijnlijk vrijdag pas weer aangevuld, zegt directeur Elly van 't Hof van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland. Pas dan is er voor het geldtransport weer plaats op de boot.
Bron: LC
Dus hits met atm Rabobank deze week is een beetje verdacht.
Papiergeld is kostbaar rond Midsland op Terschelling, nu uitgerekend in het hoogseizoen de enige bankautomaat dagenlang leeg is. De geldautomaat van de Rabobank zou maandagmiddag worden bijgevuld. Door een storing lukte dat niet. De auto van het geldtransport moest noodgewongen weer terug om de middagboot te halen. De geldautomaat wordt waarschijnlijk vrijdag pas weer aangevuld, zegt directeur Elly van 't Hof van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland. Pas dan is er voor het geldtransport weer plaats op de boot.
Bron: LC
Dus hits met atm Rabobank deze week is een beetje verdacht.
- de*lerger
- Euro-Master

Is inmiddels weer bijgevuld.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=141443875" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=141443875" onclick="window.open(this.href);return false;
My map
-
GWR7007
- Euro-Master

Na de
EBT-Meeting in Utrecht ben ik op Zondag bij de ING-ATM in de Nachtegaalstraat geweest (postcode: 3581 AH). Ik heb 200€ gehaald, maar allen 4x
gekregen.
en
moeten er maar ook binnen zijn, omdat men ook bedragen van 10€, 30€ etc. kiezen kon.
Waarschijnlijk heb ik ook een fout gemaakt, en ik had er ook
en
krijgen kunnen
(er was een vraag vanwege de minimaalbedraag van 10€ of meer en als antwoord ja of nee; dus heb ik "ja" geklikt (ik wilde ja 200€ hebben) en dan kwamen de
).
Twee van de
zijn in Nederland gebleven, die anderen wil ik op Maandag bij de Bundesbank in Frankfurt/Main wisselen
.
Waarschijnlijk heb ik ook een fout gemaakt, en ik had er ook
Twee van de
my EBT profile
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch
De ABN-AMRO is gesloten op het J. van Doornplein. Maar je kunt wel geld pinnen uit de automaat op de Velperbinnensingel. Die hebben ze net voor, of tijdens de verhuizing verbouwd. Je kon vandaag nog niet pinnen. Ik weet ook niet of de retailautomaat daar zit.Neska wrote:Het is inderdaad de ABN-AMRO op het J. van Doornplein. En hoe lang ze daar zaten weet ik niet zeker, maar ik denk nog geen 10 jaar.
- vermeer
- Euro-Master

Het valt steeds vaker op dat Rabobank ATM gewoon niet werken. De Rabo in Siebengewald was buiten gebruik. Dit weekend was ik noodgedwongen in Nispen onder Roosendaal. Ook een blauw scherm met daar op een mededeling dat iets niet ging op 5 tot en met 7 januari. Dus gewoon 1/2 jaar geleden. De Rabobank; het wordt een vreemde bank qua geldautomaten vrees ik. De Rabo bij station (en fietsstalling) geeft nog steeds 5jes.
Sinds wanneer weet ik niet maar afgelopen zaterdag was ik in de COOP in Arnhem Presikhaaf. Ik kom daar wel vaker, maar ze hebben daar namelijk een pinautomaat geplaatst. Geen idee van welke bank. Op het bonnetje staat "vestiging Hanzestraat 26 Arnhem". Met daaronder wat letters en cijfers.
Weet iemand hier meer over te vertellen?
Weet iemand hier meer over te vertellen?