Stickyt top-listoille?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
Ville S.
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 553
Joined: Sat Jan 15, 2005 12:26 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Ville S. »

Mä oon miettiny kun siellä täällä mainostetaan jotain Ledigiä. Jatkuvasti lukee, että "Tilaa Ledig". Oon vähän yrittänyt katella lehtikioskeista ja akateemisestakin mutta en oo nähny. Olisko joku erikoislehti tai ulkomaankielinen tai ekologinen kun se usein on vihreällä neonvalolla talon seinässä? :wink:
No signature?
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”