Op jacht naar het vijfje
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Aangezien dit biljet toch niet meer anoniem is (het heeft immers in die krant gestaan) zou het m.i. geen slecht idee zijn als iemand het biljet zou invoeren (zonder het in bezit te hebben) met een speciale vermelding in het commentaarveld. Op die manier heeft de EBT-er die het biljet vindt de kans om te reageren voordat hij/zijn het weer uitgeeft. Niet iedereen leest immers de Ster en heeft dus speciale aandacht voor dit nummer.
Groeten,
Senior
Groeten,
Senior
Do you have information about euro variants? Tell me!
Ow... het biljet invoeren zal niet gaan zorder shortcode... alleen het serienummer stond in het stukje vermeld....
(ow en over foto??? waar dan?? d'r is volgens mij geen)
Zal komend weekend De Ster eens door neuzen op een email adres.
(ow en over foto??? waar dan?? d'r is volgens mij geen)
Zal komend weekend De Ster eens door neuzen op een email adres.
"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
~~new:~~ www.fossilfreak.nl ~~
Biljet is ingevoerd.....
thanks Elmo
thanks Elmo

er is een nieuw biljet in omloop gebracht, serienummer: V020*****347
Degene die als eerste met een van de biljetten langsgaat krijgt (Kleine Gracht 8, Maastricht) krijgt 50 euro en een Senseo-koffiezetapparaat.
Degene die als eerste met een van de biljetten langsgaat krijgt (Kleine Gracht 8, Maastricht) krijgt 50 euro en een Senseo-koffiezetapparaat.
Ralf@school wrote:Hier in de krant zag ik vanochtend dat je als je een bepaald serienummer vind van een biljet je 50eu kan winnen of 70eu aan artiekelen.
De actie blijft gewoon lopen totdat een biljet is gevonden en er komt er elke week weer 1 bij.
Zal ik een nieuw account erbij maken waar ik je biljetten invoer dat mensen weten dat ze ''prijs'' hebben?
De kans om zo'n biljet terug te vinden is nog eens veel kleiner dan het scoren van een hitje bij EBT. Ik kan mij niet voorstellen dat zulke acties succesvol zijn, of is het tegendeel inmiddels al bewezen?cornjac wrote:Nu blijkt men in de omgeving van Apeldoorn dit geintje ook uit te halen aldus Ralf
Tja heb nog niet gezien dat er iemand ooit een biljet heeft terug gebracht. Kans is ook heel klein, natuurlijk kunnen de biljetten ook naar andere plaatsen zijn meegenomen....De kans om zo'n biljet terug te vinden is nog eens veel kleiner dan het scoren van een hitje bij EBT. Ik kan mij niet voorstellen dat zulke acties succesvol zijn, of is het tegendeel inmiddels al bewezen?
Zal nog eens kijken welke biljetten momenteel nog een prijs opleveren....