Biljetten zonder printcode

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Biljetten zonder printcode

Post by ludofaki »

Ik had vanochtend wat cash mee gekregen om wat inkopen te doen. Zoals ik wel vaker doe, maak ik dan even een fotootje zodat ik ze later in kan voeren.

Helaas zijn dus de foto's van de printcodes onscherp :(
Kunnen jullie mbv de eerste vier cijfers oid) misschien de printcode achterhalen?

Waarop worden hits gebaseerd? Overeenkomend serienummer of dezelfde serienummer + printcode?

Anders ken ik ze misschien invoeren met comment dat ik de printcodes niet kloppen?

Volgende keer foto's stuk voor stuk even controleren dus :oops:
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Re: Biljetten zonder printcode

Post by Elmo »

Als je me de waarde en serienummers per PM toestuurt kan ik meestal wel wat achterhalen! :)
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

Elmo wrote:Als je me de waarde en serienummers per PM toestuurt kan ik meestal wel wat achterhalen! :)

Top, PM gestuurd. Niet stiekem invoeren hè :P
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Dat doet iemand pas als hij/zij maanden of jaren droog staat. 1 PM naar de hoge mensen van EBT en de hit wordt oninteressant gemaakt. Ik zie er Elmo er niet voor aan; zelfs hij krijgt zijn hits wel. Misschien minder (net zoals mij) als in het verleden dat wel.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by ludofaki »

vermeer wrote:Dat doet iemand pas als hij/zij maanden of jaren droog staat. 1 PM naar de hoge mensen van EBT en de hit wordt oninteressant gemaakt. Ik zie er Elmo er niet voor aan; zelfs hij krijgt zijn hits wel. Misschien minder (net zoals mij) als in het verleden dat wel.

Oh, nee dat was natuurlijk ook niet serieus bedoeld ;) Dat is jezelf voor de gek houden. Net als dat je twee biljetten hebt met dezelfde printcode en serienummers die ver uit elkaar liggen. Dan kun je wel tussenliggende serienummers gaan berekenen, maar ach, is dat leuk?

Alle biljetten, volgens mij ging het om een zestal :note-50: zijn inmiddels weer in omloop, dus ik zou zeggen, track maar raak :lol:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”