Bij de Rabobank zal het (binnenkort) overal wel afgelopen zijn met de
Tilburg heeft gelukkig de Retailmix van de ABN AMRO (40 x
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Zover ik weet is bij een ABN-AMRO retaiailmix ATM is 40 x € 5,- een vast aantal biljetten.luckbox wrote:
Ik zit zelf bij de ING, maar kan ik bijvoorbeeld bij een Retailmix automaat bij ABN € 30 pinnen en dan 6 xkrijgen?

Deze automaten vind je, als je wilt, ook iets dichter bij de grensGWR7007 wrote: Ik geef wel toe dat de automaat niet echt dichtbij de grens staat maar als er iemand in de buurt zou zijn..........
Voor een ATM met alle waarden die iets minder ver weg is kun je ook terecht in Gronau, aan de Neustrasse (maar dan moet deze het wel doen!Tjariet wrote:Deze automaten vind je, als je wilt, ook iets dichter bij de grensGWR7007 wrote: Ik geef wel toe dat de automaat niet echt dichtbij de grens staat maar als er iemand in de buurt zou zijn..........
, sowieso in Weener, Leer Bremer Str., Ihrhove (Westoverledingen), Papenburg (Splitting Rechts) en Haren ems (Kirchstr.) Ik geloof wel dat alleen Haren ems ook
heeft, de rest heeft alle waarden behalve de
.
Dit is alleen weer een beetje ver weg voor alle users in het midden en zuiden (en westen) van het land.
Dank voor deze tip! Ik ga binnenkort eens proberen of ik bij € 25 5xGWR7007 wrote:De biljetkeuze bij de ABN lijkt op het keuzemenu van de Duitse Sparkasse. Daar is 25€ het hogste bedrag dat enkel inmogelijk is. Maar bij de ABN koos ik ofwel voor de retailmix of een hoger bedrag
![]()
.

of anders gewoon proberen. Als je bij "ander bedrag" 35€ intypt zie je wat je kunt krijgen (volgens mij zou 1xluckbox wrote:Ik ga binnenkort eens proberen of ik bij € 25 5xbij een retailmix ATM kan krijgen. Als dat lukt dan kan ik het de volgende dag nog een keer doen.
Die in Haren moet ik nog steeds eens proberen, is die buiten openingstijden ook bereikbaar?Tjariet wrote:Deze automaten vind je, als je wilt, ook iets dichter bij de grensGWR7007 wrote: Ik geef wel toe dat de automaat niet echt dichtbij de grens staat maar als er iemand in de buurt zou zijn..........
, sowieso in Weener, Leer Bremer Str., Ihrhove (Westoverledingen), Papenburg (Splitting Rechts) en Haren ems (Kirchstr.) Ik geloof wel dat alleen Haren ems ook
heeft, de rest heeft alle waarden behalve de
.
Dit is alleen weer een beetje ver weg voor alle users in het midden en zuiden (en westen) van het land.

Die ken ik, daar heb ik minstens 500 biljetten gepindvermeer wrote:De dichtsbijzijnde Volksbank automaat bij de grens is: Rütenbrocker Hauptstraße 47, 49733 Haren (Ems), Duitsland. Plaats is dus wel Rütenbrock. Ik ben ooit van bushalte Munnekemoer Oost 95 in Ter Apel naar de Volksbank gelopen en terug. Plusminus 1500 meter heen; de helft in Nederland en Duitsland. Dat fietspad in Nederland is ook de grens tussen Groningen en Drenthe.
Vorig jaar mei viste ik bij Rabobank Ter Apel 'achter het net' metludofaki wrote:Die ken ik, daar heb ik minstens 500 biljetten gepindvermeer wrote:De dichtsbijzijnde Volksbank automaat bij de grens is: Rütenbrocker Hauptstraße 47, 49733 Haren (Ems), Duitsland. Plaats is dus wel Rütenbrock. Ik ben ooit van bushalte Munnekemoer Oost 95 in Ter Apel naar de Volksbank gelopen en terug. Plusminus 1500 meter heen; de helft in Nederland en Duitsland. Dat fietspad in Nederland is ook de grens tussen Groningen en Drenthe.
De desbetreffende automaat is die aan de Kirchstraße 20/22 in Haren zelf, daar ben ik nog nooit geweest.
Het filiaal aan de Wesuwerstraße heeft een buiten automaat (zondergeloof ik), de binnenautomaat is alleen tijdens openingstijden te gebruiken.
ludofaki wrote:Die ken ik, daar heb ik minstens 500 biljetten gepindvermeer wrote:De dichtsbijzijnde Volksbank automaat bij de grens is: Rütenbrocker Hauptstraße 47, 49733 Haren (Ems), Duitsland. Plaats is dus wel Rütenbrock. Ik ben ooit van bushalte Munnekemoer Oost 95 in Ter Apel naar de Volksbank gelopen en terug. Plusminus 1500 meter heen; de helft in Nederland en Duitsland. Dat fietspad in Nederland is ook de grens tussen Groningen en Drenthe.
De desbetreffende automaat is die aan de Kirchstraße 20/22 in Haren zelf, daar ben ik nog nooit geweest.
Het filiaal aan de Wesuwerstraße heeft een buiten automaat (zondergeloof ik), de binnenautomaat is alleen tijdens openingstijden te gebruiken.
Nee die moet je niet hebben, die geeft net als de meeste Volksbank automatenJelmerS wrote:ludofaki wrote:Die ken ik, daar heb ik minstens 500 biljetten gepindvermeer wrote:De dichtsbijzijnde Volksbank automaat bij de grens is: Rütenbrocker Hauptstraße 47, 49733 Haren (Ems), Duitsland. Plaats is dus wel Rütenbrock. Ik ben ooit van bushalte Munnekemoer Oost 95 in Ter Apel naar de Volksbank gelopen en terug. Plusminus 1500 meter heen; de helft in Nederland en Duitsland. Dat fietspad in Nederland is ook de grens tussen Groningen en Drenthe.
Goed dat ik nu dus weet dat ik het bij Volksbank Rütenbrock proberen kan! Rij ik daar binnenkort ff langs!