sarjaa kolmella...

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
vesavaa

sarjaa kolmella...

Post by vesavaa »

335 seteliä syötettynä eikä yhtään osumaa....
Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.

Tuli kuitenkin tällainen hauska vitonen:

L ABBCACBABCC,

nyt pitää vissiin ruveta odottamaan sarjaa kahdella numerolla :)
User avatar
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 858
Joined: Fri Sep 10, 2004 6:24 pm
Location: Seinajoki, Finland

Re: sarjaa kolmella...

Post by MissTracker »

vesavaa wrote:335 seteliä syötettynä eikä yhtään osumaa....
Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.

Tuli kuitenkin tällainen hauska vitonen:

L ABBCACBABCC,

nyt pitää vissiin ruveta odottamaan sarjaa kahdella numerolla :)
Syötä, syötä...kyllä se sieltä ensimmäinen osumakin napsahtaa. Sitten oletkin mukavasti koukussa :D

Suosittelen kirjautumista tänne foorumillekin ja tietenkin vilkasta osallistumista keskusteluihin.
This is me. What is your excuse?
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1896
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Re: sarjaa kolmella...

Post by soilian »

vesavaa wrote:335 seteliä syötettynä eikä yhtään osumaa....
Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.
Kyllä se osuma vielä tulee tuolla setelimäärällä minä päivänä tahansa. Onneksesi olet suomalainen. Täällä ei tartte syöttää tuhansia seteleitä saadakseen osumia. :)
Minunkin puolesta tervetuloa foorumille! Mukava nähdä uusia naamoja.

P.S. Kivan sarjanumeron löysit :wink:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
tiura
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1013
Joined: Wed May 19, 2004 12:59 pm
Location: Turku, Finland
Contact:

Post by tiura »

Kyllä kohta pitäisi jo napsahtaa, muuten joudut/pääset tälle listalle: http://forum.eurobilltracker.eu/viewtop ... sc&start=0

Mutta kyllä se osuma tulee ennen, uskon vahvasti.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

no pistipä mullakin silmään tässä yks päivä 50 euroo jossa oli tosin 4 eri numeroo mutta aika ykstoikkoselta näytti:

BAAAAAAACDC
vesavaa
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 17
Joined: Mon Feb 14, 2005 1:23 pm
Location: Rovaniemi, Finland

Piti rekisteröityä....

Post by vesavaa »

Kun niin kovasti kehoiteltiin.

Onhan näitä seteleitä tullut mätettyä tänne jo jonkun aikaa.
Taitaa vaan tällä paikkakunnalla olla vähemmän trackereita, tuolla noin 340 setelillä olen jo paikkakunnan nelosena. Osumat täällä vaatii jo aikamoista tuuria.

Vaan eipä tuo nyt niin haittaa.....
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”