Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.
Tuli kuitenkin tällainen hauska vitonen:
L ABBCACBABCC,
nyt pitää vissiin ruveta odottamaan sarjaa kahdella numerolla

Syötä, syötä...kyllä se sieltä ensimmäinen osumakin napsahtaa. Sitten oletkin mukavasti koukussavesavaa wrote:335 seteliä syötettynä eikä yhtään osumaa....
Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.
Tuli kuitenkin tällainen hauska vitonen:
L ABBCACBABCC,
nyt pitää vissiin ruveta odottamaan sarjaa kahdella numerolla
Kyllä se osuma vielä tulee tuolla setelimäärällä minä päivänä tahansa. Onneksesi olet suomalainen. Täällä ei tartte syöttää tuhansia seteleitä saadakseen osumia.vesavaa wrote:335 seteliä syötettynä eikä yhtään osumaa....
Missähän ne minun kirjaamat oikein piileskelee.