Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Ik voer nu al bijna een jaar in , en er staat nog steeds onder in het scherm ;
Help
* Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Ik stel voor dat we een nederlandse tekst maken die daar kan komen te staan.
Ik vind het vooral belangrijk dat in die tekst iets positiefs moet staan in de trend van ;
----------------------------------------------
Dank voor het invoeren van deze eurobiljetten.
Geen hit? Niet getreurd ; meer users en meer biljetten maken de kans op een hit steeds groter...
Als tekst definitef is ; laten vertalen en dan kan avij hem on-line zetten ??
beetje input verzorgen...
Help
* Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Ik stel voor dat we een nederlandse tekst maken die daar kan komen te staan.
Ik vind het vooral belangrijk dat in die tekst iets positiefs moet staan in de trend van ;
Dank voor het invoeren van deze eurobiljetten.
Geen hit? Niet getreurd ; meer users en meer biljetten maken de kans op een hit steeds groter...
Als tekst definitef is ; laten vertalen en dan kan avij hem on-line zetten ??
beetje input verzorgen...
Kan ik het niet mee eens zijn ; je geeft minder actieve users het idee dat de site zich niet verder ontwikkeld wellicht , waardoor hij na 2-3 keer wat biljetten te hebben ingevoerd niet meer terugkeert.Elmo wrote:Ik vind het juist een grappige tekst! Laat maar staan!
Ik zie bij mijn referers duidelijk nu een terugkeerpatroon..
Of ze blijven , of het is 2-3 keer en dan foetsie ; die foetsies moeten we proberen vaker te laten komen , daar kan een extra stukje tekst wellicht een bijdrage aan leveren..
- Venga
- Euro-Master
Re: Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Zeer storende zin, inderdaad. Ook nog eens krom vertaald, volgens mij.FotoVideoStore wrote:* Op een dag zal hier helptekst verschijnen...
Ik heb dit al eens aangekaart, maar geen respons gekregen. Zoals ik toen al schreef: haal die regel weg of fix die helptext.
Die helptekst (inderdaad al eens eerder aangekaart) heeft nu totaal geen waarde. De tekst die je voorstelt is een leuk stukje bemoediging, maar heeft als zodanig geen 'help' functie. Dat is slechts een kwestie van 'help' weghalen, niet het meeste werk lijkt me.
Maar kaart het maar eens aan in het engelse deel van dit forum zou ik zeggen. Daar lezen meer mensen mee, met name de mensen die de wijziging kunnen doorvoeren
. De tekst die je hebt opgegeven lijkt me geen gek idee dus eh...
Maar kaart het maar eens aan in het engelse deel van dit forum zou ik zeggen. Daar lezen meer mensen mee, met name de mensen die de wijziging kunnen doorvoeren

Dat denk ik niet zozeer, want als er staat dat er iets zal komen is dat eenFotoVideoStore wrote:Kan ik het niet mee eens zijn ; je geeft minder actieve users het idee dat de site zich niet verder ontwikkeld wellicht , waardoor hij na 2-3 keer wat biljetten te hebben ingevoerd niet meer terugkeert.
signaal dat EBT zich juist wel verder ontwikkelt. Het zal misschien gaan
opvallen als iemand er langer bijblijft, maar dan heeft diegene zeer waar-
schijnlijk al één (of meerdere) verandering(en) gezien (zoals de layout van
de hitlijst die grondig herzien is), dus zal diegene merken dat EBT wel
degelijk evolueert. Dat ene regeltje zal echt niet mensen gaan afschrikken
(denk je dat er mensen zijn die denken: "Ik vind EBT hartstikke leuk, maar
dat stomme regeltje heeft mij doen besluiten te stoppen!"?). En daarnaast
zijn er wel belangrijkere dingen te doen dan dat ene regeltje (dat niet eens
zo erg opvalt).
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut