NN
Eipä ole kyse huijauksesta, vaan siitä, että Uuden Vuoden jälkeen hain kahdella tonnillaSidetracked wrote: ↑Sat Mar 02, 2019 1:43 pm Huijataanko täällä osumia? Vuosi alkoi tammikuussa triplalla joka sitten muuttui nelinkertaiseksi. Ainoa vaan, se että seteli olisi päätynyt Virroille on täysin mahdotonta koska minulla on tuo seteli vieläkin käyttämättä. Ilmoitin sitten siitä ja hyvä tripla meni nyt sitten moderoiduksi.
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=192395663
Ai niin, tuossa ärrältä kävellessäni tuli mieleen, että noin 99,99% varmuudella setelissäsi on kuulakärkikynälläSidetracked wrote: ↑Sat Mar 02, 2019 1:43 pm Huijataanko täällä osumia? Vuosi alkoi tammikuussa triplalla joka sitten muuttui nelinkertaiseksi. Ainoa vaan, se että seteli olisi päätynyt Virroille on täysin mahdotonta koska minulla on tuo seteli vieläkin käyttämättä. Ilmoitin sitten siitä ja hyvä tripla meni nyt sitten moderoiduksi.
https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=192395663
Onnea tasaluvusta. Muutaman osuman päästä mulla on 10% tuosta lukemasta
Jaahas, kiitoksia ja aletaas kirjaamaan tämän päivän saldoa sekä
Tänään tuli toinen osuma Rautavaaralta tuolloin kirjaamillani seteleillä. Seitsemästä setelistä kaksi osumaa on hyvä osumasuhde.
Otetaan takaisin. Kyseessä edelleen osuma nro 19 (Miksi mielenkiintoisten osumieni määrä ei kasva, vaikka kyseessä on jo triplaosuma?
Ohoh, onneksi olkoon vaan sinne. Kyllä noita 00720:n paikkakuntaosumia on tässä vähän kaivattu. (Tosin vinkkinä, Puksun Pubissa kannattaa maksaa nykyään kortilla, jos ei halua modattuja tai muutaman päivän 0km-osumia kun meikä on päässyt ihmettelemään kassalippaan sisältöä aina voimajuoman siemailun ohessa).
Noo, en ees muista milloin viimeksi käynyt tuolla, kun asun eri puolella kaupunkia nykyään. Et jos nyt joskus satun sinne ja tulee osuma, niin alkaa jo olee jonkinlaista tuuria pelissä.Chrattac wrote: ↑Fri Mar 29, 2019 3:30 pm
Ohoh, onneksi olkoon vaan sinne. Kyllä noita 00720:n paikkakuntaosumia on tässä vähän kaivattu. (Tosin vinkkinä, Puksun Pubissa kannattaa maksaa nykyään kortilla, jos ei halua modattuja tai muutaman päivän 0km-osumia kun meikä on päässyt ihmettelemään kassalippaan sisältöä aina voimajuoman siemailun ohessa).