Crazy Bob wrote: ↑Mon Jul 29, 2019 8:27 pmInmiddels zit ik op 350 ingevoerde biljetten (waaronder zo'n 120 vijfjes) sinds de laatste hit. Na juni 2019 dreigt ook juli 2019 hitloos te eindigen...
op 24/9 mag ik weer eens onder het mes , een whipple operatie , de galblaas, de twaalfvingerige darm een stuk van de alvleesklier en en stuk van de maag gaan ze wegnemen .
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
wally2cv wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 9:55 am
op 24/9 mag ik weer eens onder het mes , een whipple operatie , de galblaas, de twaalfvingerige darm een stuk van de alvleesklier en en stuk van de maag gaan ze wegnemen .
wally2cv wrote: ↑Sat Sep 14, 2019 9:55 am
Dat klinkt als doffe ellende. Veel sterkte en succes de komende tijd!
Fijn dat de Rabobank-site zo actueel is, dat ik - conform de site, afdeling "vestigingen en automaten" een stortingsautomaat verwachtend - nu voor een half gesloopt pand sta dat ooit een Rabobank was.
Crazy Bob wrote: ↑Fri Oct 18, 2019 12:54 pm
Fijn dat de Rabobank-site zo actueel is, dat ik - conform de site, afdeling "vestigingen en automaten" een stortingsautomaat verwachtend - nu voor een half gesloopt pand sta dat ooit een Rabobank was.
locatiewijzer.geldmaat.nl, staat ie hier ook op? Ben wel benieuwd hoe actueel die site is.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1036 EBT-wide (per 01.08.2025) The only way is up!