De site persoonlijk is ook ten goede veranderd. De hits staan apart vermeld en de vlaggetjes en dergelijke staan er nu ook bij, is een hele verbetering. Hulde voor de maker. ik denk Avij
Ik dacht even dat er een virus actief was geworden. Alleen rechtsboven staat: bekijk je biljetten en rechts staat: view my hits. Kan dat in: bekijk je hits veranderd worden.
westinghouse wrote:Ik dacht even dat er een virus actief was geworden. Alleen rechtsboven staat: bekijk je biljetten en rechts staat: view my hits. Kan dat in: bekijk je hits veranderd worden.
Dat is slechts een kwestie van tijd, de nieuwe vertalingen staan sinds gisteren al klaar .
Komt er ook ooit misschien nog eens iets dat je kan zien of een refferal van jou een hit heeft bijv dat het dan achter het aantal biljetten staat dat de refferal heeft ingegeven
Rufes wrote:Komt er ook ooit misschien nog eens iets dat je kan zien of een refferal van jou een hit heeft bijv dat het dan achter het aantal biljetten staat dat de refferal heeft ingegeven