Ben nieuw hier.
Ik heb zojuist een stuk of 8 biljetten ingevoerd.
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je een hit kan krijgen ?
Edit: nieuw topic // HNL
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je een hit kan krijgen?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
- Euro-Newbie
- Fonzie
- Euro-Master
Ehm... van harte welkom natuurlijk, maar niet helemaal gepost onder het juiste topic, vrees ik... maar goed, de moderatoren zullen je bericht en mijn antwoord wel verplaatsen naar de juiste thread. EDIT: inmiddels dus gebeurdBigtwinkie wrote:Ben nieuw hier.
Ik heb zojuist een stuk of 8 biljetten ingevoerd.
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je een hit kan krijgen ?
Het wisselt zeer sterk... deze week heb ik bijna elke dag een hit gehad, dat is zo ongeveer elke 100 biljetten... maar gemiddeld moet je er iets langer op wachten... maar de hits komen vanzelf, hoor.. gewoon doorgaan

Last edited by Fonzie on Sat Feb 26, 2005 1:45 pm, edited 1 time in total.
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Soms komen ze ook heel snel achter elkaar, ik moest bijvoorbeeld heel wat biljetten invoeren voordat ik een hit had, dat duurde ook vrij lang, maar mijn eerste 3 hits had ik meteen in 10 dagen tijd te pakken 
Het wisselt dus steeds, maar tegenwoordig kan je al erg snel een hit hebben. Er steeds meer users die allemaal biljetten invoeren.
Veel Succes met het krijgen van hits

Het wisselt dus steeds, maar tegenwoordig kan je al erg snel een hit hebben. Er steeds meer users die allemaal biljetten invoeren.
Veel Succes met het krijgen van hits

Hey,
Jij kan een indicatie vinden wanneer je een hit mag/kan verwachten in deze topic genaamd "Your Hitratio". Je zoekt dan naar de personen die kortbij je wonen en dan kan je zien welke hitratio zij hebben. Met andere woorden hoeveel biljetten per hit. Dit is een vrij goede indicator, maar je mag je er zeker niet op blind staren. Soms kan je al een hit hebben na 10 biljetten, maar soms duurt het ook wel 1000 biljetten. Nu de algemene ratio voor gans EBT is 1 hit per 631,63 biljetten. (5948696 biljetten/9418 interessante hits)
Jij kan een indicatie vinden wanneer je een hit mag/kan verwachten in deze topic genaamd "Your Hitratio". Je zoekt dan naar de personen die kortbij je wonen en dan kan je zien welke hitratio zij hebben. Met andere woorden hoeveel biljetten per hit. Dit is een vrij goede indicator, maar je mag je er zeker niet op blind staren. Soms kan je al een hit hebben na 10 biljetten, maar soms duurt het ook wel 1000 biljetten. Nu de algemene ratio voor gans EBT is 1 hit per 631,63 biljetten. (5948696 biljetten/9418 interessante hits)
- neef_van_ans
- Euro-Regular in Training