Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master
Re: Wat een ellende
De ING is met een verbouwing bezig op de Hereplein in Groningen. Ben benieuwd wat overblijft.
- JRR
- Euro-Expert in Training
Ik had gisteren weer even contact geld nodig (helaas betaal ik nu tijdelijk vaak via ApplePay omdat dat de voorkeur heeft van de winkels). Geen geldautomaat meer in het centrum van Purmerend te bekennen. Kantoor van de Rabobank en de buitenautomaat is permanent gesloten. Automaat van de ABN dichtgespijkerd omdat deze binnenkort verbouwd gaat worden. 100 meter verder de automaat van de ING ook dichtgespijkerd vanwege een naderende verbouwing. Vandaag maar geld opgenomen na mijn werk in Zaandam. Wat een arremoede....
- MM8_NL
- Euro-Master
ING weer verbouwen? Is net enkele jaren geleden gebeurd. Geld teveel?JRR wrote: ↑Mon Mar 22, 2021 10:33 pm Ik had gisteren weer even contact geld nodig (helaas betaal ik nu tijdelijk vaak via ApplePay omdat dat de voorkeur heeft van de winkels). Geen geldautomaat meer in het centrum van Purmerend te bekennen. Kantoor van de Rabobank en de buitenautomaat is permanent gesloten. Automaat van de ABN dichtgespijkerd omdat deze binnenkort verbouwd gaat worden. 100 meter verder de automaat van de ING ook dichtgespijkerd vanwege een naderende verbouwing. Vandaag maar geld opgenomen na mijn werk in Zaandam. Wat een arremoede....
Zag al dat deze alle weg zijn op mijn laatste ronde door de binnenstad afgelopen zondag.
Gelukkig vandaag nog 150 biljetten in Berlin kunnen halen voordat wij morgen terugrijden naar Purmerend.
- JRR
Het kantoor zelf wordt niet verbouwd (tenminste niet voor zover ik weet) maar de twee automaten buiten. De linker is al helemaal weg gehaald en voor de rechter automaat zat een grote houten plank gespijkerd. Ik vermoed dat de ING en ABN geldautomaat eerdaags een nieuw geel Geldmaat frontje krijgen. En als hoop dat wellicht de optie voor vijfjes wordt toegevoegd.
-
- Euro-Master
De kassaafdeling in mijn lokale supermarkt is verbouwd. Selfscan is nu ook zelf afrekenen geworden. Uiteraard alleen met plastic.
Voortaan dus geen selfscan meer en aanschuiven aan de gewone kassa.

Voortaan dus geen selfscan meer en aanschuiven aan de gewone kassa.

-
Heeft de grote Albert Heijn hier ook een handje van. Voor de vorm nog één kassa open, maar twee zul je er nooit zien.
Doe er zelf ook aan mee, voor een paar boodschapjes ga ik echt niet als 4e of 5e in een rij aansluiten, liever mijdt ik de AH.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1036 EBT-wide (per 01.08.2025)
The only way is up!
Visited Countries:
+ Liechtenstein
The only way is up!
Visited Countries:

Morgen is het weer een maand geleden sinds mijn laatste hit.
Ik probeer er steeds een doel van te maken om maandelijks een hit te scoren, maar ik vrees dat het in maart weer niets gaat worden.
Ondanks dat ik deze maand al meer biljetten invoerde, dan vorige maand (februari), blijft het nu erg stil qua hits.
In februari scoorde ik nog vlot 4 hits (3 actieve en 1 passieve).
Ik probeer er steeds een doel van te maken om maandelijks een hit te scoren, maar ik vrees dat het in maart weer niets gaat worden.
Ondanks dat ik deze maand al meer biljetten invoerde, dan vorige maand (februari), blijft het nu erg stil qua hits.
In februari scoorde ik nog vlot 4 hits (3 actieve en 1 passieve).
- wally2cv
- Euro-Master
verdwenen atm's in hamont
Axa 1x
ING 2x
Fortis 2x
Belfius 2x
kan gelukkig bij KBC mijn keuze maken.
Axa 1x
ING 2x
Fortis 2x
Belfius 2x
kan gelukkig bij KBC mijn keuze maken.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
In Neerpelt (Pelt) is er nog geen bank verdwenen. spijtig van hamont dat er bijna alles weg is.
Mijn geliefde buitenstort had weer kuren. De machine werkte gewoon als atm, de stortfunctie was verdwenen
. Morgen maar ergens anders proberen...
(De abn stuurt mensen hier naartoe door om te storten. Mogelijk stortbak vol???)

(De abn stuurt mensen hier naartoe door om te storten. Mogelijk stortbak vol???)
Ik vind het nog altijd jammer dat er zo traag opgetreden wordt tegen valsspelers.
Het heeft weinig zin om iets te melden bij "Suspicious notes & users" als er niets mee gedaan wordt.
Valsspelers merken dat ook en doen rustig verder.
Eigenlijk wel frustrerend voor diegene die wel de regels volgen.
Ik snap ook wel dat dit uitzoeken een tijdrovende bezigheid is, maar je zou een team van moderators kunnen samenstellen en die bv. de mogelijkheid geven om verdachte hits aan te vinken en "tijdelijk" onzichtbaar kunnen maken op de overzichtspagina van de recente hits.
Het heeft weinig zin om iets te melden bij "Suspicious notes & users" als er niets mee gedaan wordt.
Valsspelers merken dat ook en doen rustig verder.
Eigenlijk wel frustrerend voor diegene die wel de regels volgen.
Ik snap ook wel dat dit uitzoeken een tijdrovende bezigheid is, maar je zou een team van moderators kunnen samenstellen en die bv. de mogelijkheid geven om verdachte hits aan te vinken en "tijdelijk" onzichtbaar kunnen maken op de overzichtspagina van de recente hits.
https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen ... -2021.html
Heeft iemand dit al gelezen?
Nu bij ABN-AMRO: maximaal €10.000 contant per jaar, daarna €5 + 0,5% voor elke opname. Voor opnames in andere eurolanden nu een limiet van €4000 per jaar voordat je moet betalen. De storttarieven zijn ook door het dak gegaan; munten storten gaat bijvoorbeeld €12 per keer kosten
En dan als klapper op de vuurpijl: het basispakket wordt weer duurder, plus negatieve rente op spaartegoed vanaf €150.000 (was €500.000).
Heeft iemand dit al gelezen?

Nu bij ABN-AMRO: maximaal €10.000 contant per jaar, daarna €5 + 0,5% voor elke opname. Voor opnames in andere eurolanden nu een limiet van €4000 per jaar voordat je moet betalen. De storttarieven zijn ook door het dak gegaan; munten storten gaat bijvoorbeeld €12 per keer kosten

En dan als klapper op de vuurpijl: het basispakket wordt weer duurder, plus negatieve rente op spaartegoed vanaf €150.000 (was €500.000).
Last edited by kt3f on Sat Apr 17, 2021 12:50 pm, edited 1 time in total.
- wally2cv
- Euro-Master
er waren er vele van ING,BNP en Axa die nu bij Belfius zaten , verdwijnt die ook .
PSV-Fan since 1970
- rocketronnie
kt3f wrote: ↑Fri Apr 16, 2021 12:26 pm https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen ... -2021.html
Heeft iemand dit al gelezen?![]()
![]()
Nu bij ABN-AMRO: maximaal €10.000 contant per jaar, daarna €5 + 0,5% voor elke opname. Voor opnames in andere eurolanden nu een limiet van €4000 per jaar voordat je moet betalen. De storttarieven ook door het dak gegaan; munten storten gaat bijvoorbeeld €12 per keer kosten![]()
Ik heb er ook een brief over gehad, wat een ellende! Moeten we dat ook allemaal weer bij gaan houden
A*F*C*A 34x