Finnen hitten finnen in het buitenland

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Finnen hitten finnen in het buitenland

Post by Ralf »

Het valt me erg op dat finnen best veel hits krijgen in het buitenland met een Fin.

bijv:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=6122166
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=5734259
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=4063053
enz

Zou dit toeval zijn?
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Zo heel vreemd hoeft dit natuurlijk niet te zijn: als ik in Frankrijk biljetten ontvang en ze meeneem naar Nederland en er ontstaat een hit dan heb je dezelfde situatie. En ja, dat de meeste hits nu eenmaal in Finland vallen verhoogt ook de kans dat je dit soort 'internationale' hits in de lijst ziet verschijnen.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

ik zie er geen probleem in als het iedere keer ander fFnnen zijn. Er zijn er natuurlijk een hoop!! Ze reizen graag en waarschijnlijk ook naar de zelfde exotische bestemmingen. Hoeveel euros zouden er op de wisselkantoren in Singapore liggen? Minder als bij het bakkertje om de hoek bij ons denk ik, dus de hitkans is veel groter.
maar toch leuk opgemerkt , Ralf.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Ik had zonet een stuk voorbereid over de vele hits tussen Finnen en dan vooral die eerste recente pagina. Er stond 1 oostenrijk en 1 portugese hit en verder alleen finnen. Iedereen weet dat ik niet weg ben van die finnen, maar wil graag een hit met ze hebben. Even was er 1 hit op de eerste pagina, maar net is er een belgische hit bijgekomen.
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

Hele pagina`s met Finnen.... Dan denk ik wel eens: Volgens mij geven ze de biljetten aan elkaar door ofzo
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Heel heel veel Finnen gaan naar Portugal of Spanje of Italië op vakantie (+ Canarische Eilanden, Madeira enz.)
Allemaal gebieden waar de euro ook gebruikt word als munteenheid. Bij die vakantiegangers zitten natuurlijk ook vaak EBT-ers, als zij dan daar hun biljetten ontvangen en invoeren zijn/worden dat nog wel eens hits, omdat er zo veel users in Finland zijn.
En omdat er veel Finse toeristen zijn, betekent dat dat die biljetten vaak gehit worden met Finland en een Finse in een van die vakantielanden.

Ik hoop dat het duidelijk is :D
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ovr die Finland-Singaporehit was wat twijfel gerezen, omdat de gebruiker
een aantal biljetten met een Finse samenstelling had ingevoerd onder
Singapore, terwijl hij die biljetten dus waarschijnlijk in Finland ontvangen
heeft.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

HNL wrote:Zo heel vreemd hoeft dit natuurlijk niet te zijn: als ik in Frankrijk biljetten ontvang en ze meeneem naar Nederland en er ontstaat een hit dan heb je dezelfde situatie. En ja, dat de meeste hits nu eenmaal in Finland vallen verhoogt ook de kans dat je dit soort 'internationale' hits in de lijst ziet verschijnen.
Bedoel een Fin die een biljet in Frankrijk heeft uitgegeven en een andere Fin ontvangt dat biljet weer in Frankrijk.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ralf wrote:
HNL wrote:Zo heel vreemd hoeft dit natuurlijk niet te zijn: als ik in Frankrijk biljetten ontvang en ze meeneem naar Nederland en er ontstaat een hit dan heb je dezelfde situatie. En ja, dat de meeste hits nu eenmaal in Finland vallen verhoogt ook de kans dat je dit soort 'internationale' hits in de lijst ziet verschijnen.
Bedoel een Fin die een biljet in Frankrijk heeft uitgegeven en een andere Fin ontvangt dat biljet weer in Frankrijk.

De links die je ons gaf waren allemaal Finland-Ander Land hits.
Ik weet niet of er zo veel van dat soort hits zijn die jij nu bedoelt. Maar ik heb er wel een keertje een gezien.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

This topic is about Finnish users hitting each other with far destinations abroad Finland (from Finland to another country or the other way around (not Estonia or Sweden :)).

That's happening quite a lot of times.
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Fons wrote:
This topic is about Finnish users hitting each other with far destinations abroad Finland (from Finland to another country or the other way around (not Estonia or Sweden :)).

That's happening quite a lot of times.
I don't understand Dutch much, but I thought this conversation was about it and then I got it right. :) It seems to be the only way for us to get international hits so far. :wink: We are such an 'isolated' nation... The link was to show you it isn't always that way.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
olskie bolskie
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by olskie bolskie »

Fons wrote:Heel heel veel Finnen gaan naar Portugal of Spanje of Italië op vakantie (+ Canarische Eilanden, Madeira enz.)
Dus moeten we zorgen dat de Finnen ook naar Nederland komen, krijgen wij ook meer hits met de Finnen :lol: :lol:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Laat die vliegtuigen naar het zuiden gewoon een noodlanding op Schiphol maken. Nu weet ik niet of dit de geschikte manier is om finse bankbiljetten in Nederland te doen belanden.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”