Sivujen mainostus

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Sivujen mainostus

Post by pejole »

Jos joku sattui eilen 31.1 kuuntelemaan YleX Aamua, ja kuuli sieltä höpinää setelien merkkaamisesta ja seuraamisesta jos se tulee joskus itelles takaisin... Niin se olin minä, joka kertoi heille, että sehän on ihan harrastus. No, lyhyesti ihmettelivät asiaa, mutta saatiinpahan maininta radioon 🙂

Edit. Asiaanhan mentiin vähän mutkan kautta. Jos haluaa kuunnella koko jutun kaikin mutkineen, niin aloita 55 minuutin kohdalta. Setelien merkkaamiseen päästiin 1h kohdilla, ja 1h 05min jälkeen EBT maininta 1h 10min asti.

Kuuntele Yle Areenassa:
https://areena.yle.fi/1-67593440
RaijaL
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by RaijaL »

pejole wrote: Thu Feb 01, 2024 3:01 pm Jos joku sattui eilen 31.1 kuuntelemaan YleX Aamua, ja kuuli sieltä höpinää setelien merkkaamisesta ja seuraamisesta jos se tulee joskus itelles takaisin... Niin se olin minä, joka kertoi heille, että sehän on ihan harrastus. No, lyhyesti ihmettelivät asiaa, mutta saatiinpahan maininta radioon 🙂

Edit. Asiaanhan mentiin vähän mutkan kautta. Jos haluaa kuunnella koko jutun kaikin mutkineen, niin aloita 55 minuutin kohdalta. Setelien merkkaamiseen päästiin 1h kohdilla, ja 1h 05min jälkeen EBT maininta 1h 10min asti.

Kuuntele Yle Areenassa:
Kuuntelin tuon, oli hyvä, Moise sai ansaittua ihmettelyä :D . Kun vaan jotenkin keksisi miten mainostaa lisää sillä uusia käyttäjiä tarvittais ettei homma ala hiipumaan kokonaan. Mitä oon seurannut niin aika moni on lopettanut kokonaan tai kirjaa enää hyvin harvakseltaan. Osumiakin tulee joinain päivinä todella vähän ja harvoille, tietysti viisikolle Leevi-Jaupa-Peki-Triplapappa-Kelimutu mutta onneksi välillä meille muillekin. Tylsemmäksi homma muuttuu mitä vähemmän on käyttäjiä ja täytyy myöntää että itsellänikin on välillä käynyt mielessä siirtyä muovirahan käyttäjäksi. Toivotaan että tuon YleX:n jutun olis moni kuullut ja että joku tarttuis myös syöttiin. :D
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

Olihan se onnistunut mainos. 31.1 uusia käyttäjiä 6kpl muuten hiljaista , ei edes yhtä per päivä
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Tárrega
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Tárrega »

RaijaL wrote: Fri Feb 02, 2024 7:29 pm
pejole wrote: Thu Feb 01, 2024 3:01 pm Jos joku sattui eilen 31.1 kuuntelemaan YleX Aamua, ja kuuli sieltä höpinää setelien merkkaamisesta ja seuraamisesta jos se tulee joskus itelles takaisin... Niin se olin minä, joka kertoi heille, että sehän on ihan harrastus. No, lyhyesti ihmettelivät asiaa, mutta saatiinpahan maininta radioon 🙂

Kuuntele Yle Areenassa:
Kuuntelin tuon, oli hyvä, Moise sai ansaittua ihmettelyä :D . Kun vaan jotenkin keksisi miten mainostaa lisää sillä uusia käyttäjiä tarvittais ettei homma ala hiipumaan kokonaan. Mitä oon seurannut niin aika moni on lopettanut kokonaan tai kirjaa enää hyvin harvakseltaan. Osumiakin tulee joinain päivinä todella vähän ja harvoille, tietysti viisikolle Leevi-Jaupa-Peki-Triplapappa-Kelimutu mutta onneksi välillä meille muillekin. Tylsemmäksi homma muuttuu mitä vähemmän on käyttäjiä ja täytyy myöntää että itsellänikin on välillä käynyt mielessä siirtyä muovirahan käyttäjäksi. Toivotaan että tuon YleX:n jutun olis moni kuullut ja että joku tarttuis myös syöttiin. :D
Ei saa mennä epätoivoon RaijaL! Osumia tulee harvakseltaan ja käteinen elää synkkää aikakautta muovirahaa vastaan. Mutta jos "käännymme pimeälle puolelle" niin sitten on taistelu vapauden, yksityisyyden ja tasa-arvon edistämiseksi menetetty. Onneksi sentään cyberturvallisuuden nostaessa päätään käteinen vielä pitää pintansa. Minä ainakin aion käyttää käteistä viimeiseen tippaan asti, maksoi mitä maksoi! :D Ja olen muuten hankkimassa leimaa seteleitä varten, ehkä poikisi hieman lisää osumia sen avulla :wink:
käteistä ei voita mikään 8)
RaijaL
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by RaijaL »

Tárrega wrote: Sat Apr 19, 2025 2:19 pm
RaijaL wrote: Fri Feb 02, 2024 7:29 pm

Kuuntele Yle Areenassa:
Ei saa mennä epätoivoon RaijaL! Osumia tulee harvakseltaan ja käteinen elää synkkää aikakautta muovirahaa vastaan. Mutta jos "käännymme pimeälle puolelle" niin sitten on taistelu vapauden, yksityisyyden ja tasa-arvon edistämiseksi menetetty. Onneksi sentään cyberturvallisuuden nostaessa päätään käteinen vielä pitää pintansa. Minä ainakin aion käyttää käteistä viimeiseen tippaan asti, maksoi mitä maksoi! :D Ja olen muuten hankkimassa leimaa seteleitä varten, ehkä poikisi hieman lisää osumia sen avulla :wink:
Joo... ei, en ole vielä luovuttanut vaikka koko ajan vaikeutuu setelien hankkiminen. Tänään kävin taas yhdessä kaupassa jonka tiskillä oli lappu jossa ilmoitettiin että ainoastaan korttimaksu käy... No ei kai auta muu kuin sinnitellä, päivä kerrallaan...
Tárrega
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Tárrega »

On kyllä ihmisoikeusrikkomus tuo.. :evil: Pitäisi boikotoida. Täällä Tanskassa meillä on nk. käteispakko, joka auttaa hieman. Olisipa Suomessakin jokin vastaava menetelmä. Millainen kauppa oli kyseessä? Onko sinulla RaijaL tietoa tuollaisesta leimasta tai oletko koskaan itse seteleitäsi leimmannut?
RaijaL
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by RaijaL »

Tárrega wrote: Sat Apr 19, 2025 7:29 pm On kyllä ihmisoikeusrikkomus tuo.. :evil: Pitäisi boikotoida. Täällä Tanskassa meillä on nk. käteispakko, joka auttaa hieman. Olisipa Suomessakin jokin vastaava menetelmä. Millainen kauppa oli kyseessä? Onko sinulla RaijaL tietoa tuollaisesta leimasta tai oletko koskaan itse seteleitäsi leimmannut?
Kyseessä oli Dermosilin myymälä / Yliopistonranta 8, Vaasa.

Oletko Tárrega lukenut ketjun Merkatut setelit? Siellä on jotain juttua leimaamisesta. Itse en ole seteleitä leimannut tai muutenkaan merkkaillut.
Tárrega
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Tárrega »

Kiitos paljon vinkistä RaijaL! En ole tuota ketjua löytänyt, englanninkielisestä vastaavasta ketjusta olen yrittänyt löytää suuremmitta tuloksitta :)
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”