Kannattaako kympit ja sitä isommat setelit teipata vai onko riskinä, ettei niitä enää huolita automaatteihin ja menevät tuhottavaksi?
En muista saaneeni automaatista teipattuja seteleitä, teipatut vitoset vaihtorahana taas ovat perusjuttu.
Seteleiden teippaus
-
- Euro-Regular in Training
-
- Forum Moderator
Re: Seteleiden teippaus
En ole varma onko tälle vuodelle osunut kohdilleen, mutta on sitä aikaisemmin tullut automaatista myös teipattuja nostettua. Ehkä ovat olleet OttoPlus tai TalletusOttoja ja olen nostanut vaan jonkun tallettamia seteleitä.Kauan-Sitten wrote: ↑Thu May 15, 2025 1:43 pm Kannattaako kympit ja sitä isommat setelit teipata vai onko riskinä, ettei niitä enää huolita automaatteihin ja menevät tuhottavaksi?
En muista saaneeni automaatista teipattuja seteleitä, teipatut vitoset vaihtorahana taas ovat perusjuttu.
Muita automaatteja ei itse juuri tule käytettyä, niin en tiedä miten esim. tankkausasemilla automaatit niitä hyväksyy

You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
My EBT stats in EBTCheck
Kyllä ainakin ite olen saanut teipattuja seteleitä pankin rahamyllystä, jopa kirkkaalla teipillä teipattuja.
Ite suosin teippauksissa tuota Scotch'in näkymätöntä teippiä.
Ite suosin teippauksissa tuota Scotch'in näkymätöntä teippiä.
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
-
- Forum Moderator
Miten tiedät oletko edes teipannut jos se on näkymätöntä?
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
My EBT stats in EBTCheck
My EBT stats in EBTCheck
Eihän sitä enää teippauksen jälkeen tarvi tietääkään, mikäli teippi on osunut sen repeämän kohdalle...
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.