hamstraaja wrote: ↑Wed Aug 19, 2026 4:16 pm
Edit: 40:stä pankkifemmasta pamahti peräti 3 osumaa, joista yksi oli 3300 päiväinen. Siitä tuli oma ennätys!! Lisäksi 2€ juhlarahoja tuli noista rullista yht 13 kpl (9 Suomalaista ja 4 ulkolaista). Tuolla määrällä aika hyvä setti juhliksia.
Onneksi kävit pankissa niin sain osuman.
Mä en ole missään pankissa joutunut käsittelymaksua maksamaan.
Jukkap wrote: ↑Wed Aug 19, 2026 7:02 pm
Onneksi kävit pankissa niin sain osuman.
Mä en ole missään pankissa joutunut käsittelymaksua maksamaan.
Kiitos Jukkap, ilo oli kokonaan minun puolellani! Ja enhä minäkään tosiaan itseasiassa edes tiedä muiden pankkien kuin Dansken tilannetta koskien palvelumaksuja, lukuunottamatta tuota OP:n surullisenkuuluisaa politiikkaa josta olen lukenut tältä palstalta (ja myös mediasta) valitettavan paljon. Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
hamstraaja wrote: ↑Wed Aug 19, 2026 7:19 pm
Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
Olen myös OP:n asiakas, mutta sieltä en ole nostanut sen jälkeen kassapalvelusta rahaa, kun antoi vaan vaikka pyysin
hamstraaja wrote: ↑Wed Aug 19, 2026 7:19 pm
Oletko siis muuten itse onnistunut välttämään tuota OP:n palvelumaksuansaa? (Itse en tosiaan ole edes asiakas, joten ei sillä)
Olen myös OP:n asiakas, mutta sieltä en ole nostanut sen jälkeen kassapalvelusta rahaa, kun antoi vaan vaikka pyysin
Tuli tässä taas käytyä Rantasalmella OP:ssa tänään ja vaikka se on nykyään yhdistynyt kahteen muuhun pieneen osuuspankkiin
eli on nykyään OP Järvimaan Rantasalmen konttori, niin ei vieläkään ottaneet komissiota pelkkien vitosten nostosta.
Ei ottanut ennen yhdistymistä eikä vieläkään, vaikka ainakin Järvimaan Kerimäen konttorissa saa sen 12€ pulittaa aina alkavalta kolmeltasadalta.
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd