Hits van HNL

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
johnyboy as guest

Hits van HNL

Post by johnyboy as guest »

Prachtig prachtig de recente hits van HNL. :lol:
Het blijkt dus weer, dat de volhouder wint...
THC44

HIT

Post by THC44 »

Zeker prachtig, ook omdat ik op mijn verjaardag mijn eerste hit kreeg....dankzij HNL
THC44

Your note P00250417783 was entered again at EuroBillTrac

Post by THC44 »

op 25 november 2002, maar nu na een aantal weken is de hit verdwenen...alsof ie er nooit is geweest :(

Het is enige wat blijft is een herinnering, een mailtje van bounce@eurobilltracker.com, en de tekst die ooit op de site
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 28a21d4a72 stond:

Biljet #P0x250417xxx is 2 keer ingevoerd.Dit is een 10 Euro biljet uit 2002. De short code is G001E6
Dit betekent dat het biljet gedrukt is bij John. Enschede Security Printing (Netherlands - Haarlem) voor Netherlands.
Gebruikers die het biljet hebben geregistreerd zijn:

Gebruiker Datum Ingave Locatie Opmerking
HNL 2002-11-25 18:47:24 Amersfoort 3800
THC44 2002-09-17 21:49:27 Groningen 9713 SZ
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

Bekijk het aan de zonnige kant ... het zal nu niet langer voorvallen dat er onterecht een hit wordt gemeld, die dan later terug moet worden afgemeld ... Al bij al vind ik dat er nog betrekkelijk weinig hits zijn die uiteindelijk uit de lijst werden geschrapt, gezien de kans op gelijk serienummer met verschillende denominatie tamelijk groot is....

natuurlijk zijn ondertussen ook wel checks ingebouwd waar shortcode wordt gecheckt bij het ingeven, en nogmaals wanneer een hit wordt gemeld.
Time is on our side ...
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Your note P00250417783 was entered again at EuroBillTrac

Post by HNL »

THC44 wrote:op 25 november 2002, maar nu na een aantal weken is de hit verdwenen...alsof ie er nooit is geweest :(

Het is enige wat blijft is een herinnering, een mailtje van bounce@eurobilltracker.com, en de tekst die ooit op de site
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 28a21d4a72 stond:

Biljet #P0x250417xxx is 2 keer ingevoerd.Dit is een 10 Euro biljet uit 2002. De short code is G001E6
Dit betekent dat het biljet gedrukt is bij John. Enschede Security Printing (Netherlands - Haarlem) voor Netherlands.
Gebruikers die het biljet hebben geregistreerd zijn:

Gebruiker Datum Ingave Locatie Opmerking
HNL 2002-11-25 18:47:24 Amersfoort 3800
THC44 2002-09-17 21:49:27 Groningen 9713 SZ
Ik ben hierdoor 3 van mijn 4 hits kwijtgeraakt, maar ben blij dat ze nu uit de lijsten zijn. Het waren in dit geval gewoon 2 totaal verschillende biljetten. Toch wordt het wel weer eens tijd voor een hit, m'n vorige (en enige dus) is al weer veel te lang geleden... :(
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

Sedert de wijzigingen aan de site vallen mij twee dingen op
1) der zijn veel nieuwe gebruikers, en ik schat zo'n 50% meer biljetten ingegeven per dag
2) er zijn veel minder hits

Hoe die twee te rijmen vallen is mij niet duidelijk, maar het zou wel eens aan de nieuwe checks kunnen liggen .... In de aanloop naar de kerst hadden we vrijwel elke dag minstens één hit
Time is on our side ...
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Skylimit wrote:het zou wel eens aan de nieuwe checks kunnen liggen
Volledig juist! Hoe meer gebruikers en ingevoerde biljetten per dag hoe meer kans op "valse" hits door serienummers die vaker voorkomen.

En ik ben blij dat die extra checks er nu inzitten. Anders wordt die hele database een zooitje.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”