Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Jep, Suomessa ollaan.
I reject your reality and substitute my own.
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Eipä olla Kerimäellä.
I reject your reality and substitute my own.
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Eipä näytä Kerimäeltä eikä Sulkavalta. Oliskos jostain pohojammaalta?
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Pohjanmaalta tämä ei todellakaan ole. Sulkavallakaan ei olla,
Tuo Tárregan Kerimäki-veikkaus on oikeassa suunnassa Suomea, samaten tietty Sulkava.
Tuo Tárregan Kerimäki-veikkaus on oikeassa suunnassa Suomea, samaten tietty Sulkava.
I reject your reality and substitute my own.
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Muistuttaa hieman Puumalan kirkkoa ja kellotapulia (oon justiisa keikalla Puumalassa) mutta ei ihan täsmää, mutta sanon Puumala kun ei parempaakaa tuu mielee 
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Puumala(kin) meni pieleen.
Lähestytään oikeaa...
Lähestytään oikeaa...
I reject your reality and substitute my own.
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Nyt on pakko mennä ainakin Etelä-Karjalan puolelle?
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Jou! Etelä-Karjalan puolelle mennään.
I reject your reality and substitute my own.
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Lemin kirkko?
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master

- Posts: 2069
- Joined: Fri Apr 18, 2008 7:21 pm
- Location: Helsinki, Finland
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Oikea vastaus löytyi! Tämä on Lemin kirkko.
I reject your reality and substitute my own.
Re: Matkailuvalokuvabingo, eli missä ebtaaja luuraa?
Kiitos RaijaL mutta passaan etiäppäin, ei pahus oo jemmassa oikein minkäänlaisia, edes vähänkään kiinnostavia kuvia.
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse
Roger Keith "Syd" Barret
6. January 1946 – 7. July 2006
Pink Floyd

