Grafiekje
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Grafiekje
Ik zou het wel grappig vinden als er van de door mij ingevoerde biljetten in een grafieje stat waarbij je kan zien hoeveel van elk je hebt ingevoerd, Het gemiddelde waarde ven je briefjes en meer van dat soort grappige statestiekjes..
Het zou inderdaad heel aardig zijn als dergelijke grafieken en (persoonlijke) statistieken oproepbaar zouden zijn via de site. Toch is het overgrote voordeel van verwerking in Excel of Access dat je de hele zooi naar je eigen hand kan zetten, met eigen statistieken die voor een ander misschien weer totaal niet interessant zijn.
Wie weet komt het ooit nog eens zover dat het oproepbaar wordt via de site.
Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
Wie weet komt het ooit nog eens zover dat het oproepbaar wordt via de site.
Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
Ik doelde hierbij dus op de top user lijst van de laatste x-aantal dagen.Anonymous wrote: Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
- Skylimit
- Euro-Master in Training
Ik bekeek die alle dagen ... Het zal wel om performanceredenen weggehaald zijn ... vind ik dan jammer ...FlyingFox wrote:15 dagen...
en nee die stat is niet meer oproepbaar
Ik vind dat de site zeer statisch geworden is ttz ... de dagelijkse check ben ik door op 5 min ... en dan kom ik hier maar wat leuteren

Time is on our side ...
- bhoeyb
- Euro-Master
Dat vind ik persoonlijk ook een verlies aan de nieuwe statistiekenAnonymous wrote: Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)