Grafiekje

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
barclay
Euro-Regular
Euro-Regular

Grafiekje

Post by barclay »

Ik zou het wel grappig vinden als er van de door mij ingevoerde biljetten in een grafieje stat waarbij je kan zien hoeveel van elk je hebt ingevoerd, Het gemiddelde waarde ven je briefjes en meer van dat soort grappige statestiekjes..
FlyingFox
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by FlyingFox »

je zult het zelf bij moeten houden middels Excel of Acces

succes :P
barclay
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by barclay »

Het is toch een kleine moeite om dat te maken? En daarnaast heb ik geen excel of access en wil het ook niet hebben.. dan zou het veel handiger zijn om het bij je lijst te hebben.
Guest

Post by Guest »

Het zou inderdaad heel aardig zijn als dergelijke grafieken en (persoonlijke) statistieken oproepbaar zouden zijn via de site. Toch is het overgrote voordeel van verwerking in Excel of Access dat je de hele zooi naar je eigen hand kan zetten, met eigen statistieken die voor een ander misschien weer totaal niet interessant zijn.

Wie weet komt het ooit nog eens zover dat het oproepbaar wordt via de site.

Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
Guest

Post by Guest »

Anonymous wrote: Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
Ik doelde hierbij dus op de top user lijst van de laatste x-aantal dagen.
FlyingFox
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by FlyingFox »

15 dagen...
en nee die stat is niet meer oproepbaar :?
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

FlyingFox wrote:15 dagen...
en nee die stat is niet meer oproepbaar :?
Ik bekeek die alle dagen ... Het zal wel om performanceredenen weggehaald zijn ... vind ik dan jammer ...

Ik vind dat de site zeer statisch geworden is ttz ... de dagelijkse check ben ik door op 5 min ... en dan kom ik hier maar wat leuteren :lol:
Time is on our side ...
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Anonymous wrote: Iets wat ik wel mis zijn de statistieken van de top-users per land, welke tijdens de laatste (grote) aanpassing van de site zijn weggehaald. Is het niet mogelijk om deze ook gewoon als extra tab onder de statistieken te voegen? Dan heb je ook een uitgebreider beeld: niet alleen de top 10, maar een top 150 (ik geloof dat de max tegenwoordig 30x 5 pagina's is?)
Dat vind ik persoonlijk ook een verlies aan de nieuwe statistieken :( .
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

bhoeyb wrote: Dat vind ik persoonlijk ook een verlies aan de nieuwe statistieken :( .
Als er genoeg mensen zijn die dit jammer vinden ... waarom dan jammeren ... kunnen we dat niet effe naar voor brengen op het Engelse forum ?
Time is on our side ...
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Ik sluit mij hier volledig bij aan, al het vergelijkings materiaal is weg. Wie wil er een poll over opzetten in het engelse forum?
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

ik ben het er ook volledig mee eens! Op de "laatste-dagen" statistieken kon je mooi in de gaten houden wie er de laatste tijd goed bezig was.

:lol:
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

ik heb geen poll gemaakt maar heb even de vraag gepost op het engelse gedeelte of dat de statistieken waar we het hier over hadden terug op de site kunnen komen.

Topic: Question for the webmasters
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”