Helaas... nog steeds niks te vieren !?!?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
jaibee

Helaas... nog steeds niks te vieren !?!?

Post by jaibee »

:cry: Na ruim 500 biljetten te hebben geregistreerd en dat (al)sinds augustus 2004 wacht ik nog steeds op mijn 1 ste hit :(

Kan iemand mij vertellen of dit een normaal "verschijnsel " is in NL of dat er mogelijk iets anders een rol speelt ?
Je ziet vrij veel veel users (en dan niet de fakers), die echtl eerder hun 1ste hit scoren en bij 500 al meerder hits hebben.

Tuurlijk is registreren op zich al belangrijk, maar zo gaat de lol er wel vanaf.
Any tips :?:

Jaibee
barclay
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by barclay »

Ik heb al bijna 900 biljetten ingevuld en ook nog steeds geen hit.

Darom sta ik ook in deze lijst:
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=3164

Hopenlijk wirdt ik er binnenkort uitgehit.
Waarde van de ingegeven biljetten : 20120 €
Gemiddelde waarde per ingegeven biljet : 23.02 €
Verdeling per waarde
5 € 226 1130 €|10 € 236 2360 €|20 € 154 3080 €|50 € 245 12250 €|100 € 13 1300 €
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

aanvulling

Post by jaibee16 »

Voor de oplettenden onder ons : mijn eerste ingave/registratie was niet augustus 2004, maar april 2004......................dus nog langer geen hit :x :(

groet, Jaibee
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
daniellez
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by daniellez »

Eén probleem is dat je net als ik uit Friesland komt. Daar vallen relatief gezien weinig hits en we hebben hier ook niet een top user in de provincie. Zelf heb ik nu 1 hit (op ong. 360 biljetten). Als ik jou was zou ik gewoon blijven ingeven, misschien vindt ik er wel één van je terug!
Aan de andere kant: er zijn ook mensen die duizenden biljetten ingeven en nog steeds geen hit hebben: stay positive :)

Daniellez
Progress is a comfortable disease - E.E. Cummings
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Hey,

Niet wanhopen! Hoe meer biljetten je ingeeft, des te meer er in omloop zijn en des meer kans dat je een hit krijgt! Bij elk ingegeven biljet stijgt je kans op een hit!

Nu, ik kan mij wel inbeelden dat vervelend is. Ikzelf als één van de anciens hier kreeg mijn eerste hit pas na 1700 biljetten. Nu zit ik gemiddeld rond de 350-400 biljetten.

Het beste wat je kan doen, is hier kijken en zoeken naar een gebruiker in jouw buurt, zo kan je inschatten hoe lang het duurt vooraleer je een hit kan hebben of verwachten. Maar ook dit is geen zekerheid! Voor hetzelfde geld heb je al een mooie hit, bij je volgende biljet!
Milco1983
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Milco1983 »

Wat niet is kan nog komen zeg ik altijd maar :D
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Heel herkenbaar, hoor... Ik heb in het begin meer dan 2000 biljetten ingevoerd zonder een hit te scoren (al was toen de gemiddelde hitratio wel veel slechter dus zo lang zal het bij jou niet gaan duren, hoor).

En toen begon het plotseling te lopen... ik heb wel eens 3 hits op een dag gehad. En mijn meeste hits zijn met Holland en niet met lokale Groninger users. Sterker nog, met mijn dorpsgenote Nataschja (ook topuser) heb ik helemaal nog geen hit... dus de aanwezigheid van lokale users maakt niet zo heel veel uit...

Kortom... geloof me maar... de hits komen vanzelf :D
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

Fonzie wrote:Sterker nog, met mijn dorpsgenote Nataschja (ook topuser) heb ik helemaal nog geen hit... dus de aanwezigheid van lokale users maakt niet zo heel veel uit...
Soms gebeurt het wel heel veel, top3 user Elmo en ik (beide Leiden) hebben al drie hits gehad.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

En wat te denken van de hits met Ralf in Bergen op Zoom en mij.
De meeste zijn niet interessant, maar ze vallen wel, hopelijk worden het gauw triples :lol:
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

Gewoon blijven doorgaan met invoeren, jaibee. Op zich zou het niet uit moeten maken dat je in Friesland zit. Ik heb zelf de meeste van mijn hits met hele andere delen van Nederland dan Groningen, en zelfs één met Finland. De biljettenomloop is toch één grote flipperkast, dus je eerste hit komt vanzelf.
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Re: Helaas... nog steeds niks te vieren !?!?

Post by MM8_NL »

jaibee wrote::cry: Na ruim 500 biljetten te hebben geregistreerd en dat (al)sinds augustus 2004 wacht ik nog steeds op mijn 1 ste hit :(

Kan iemand mij vertellen of dit een normaal "verschijnsel " is in NL of dat er mogelijk iets anders een rol speelt ?
Je ziet vrij veel veel users (en dan niet de fakers), die echtl eerder hun 1ste hit scoren en bij 500 al meerder hits hebben.

Tuurlijk is registreren op zich al belangrijk, maar zo gaat de lol er wel vanaf.
Any tips :?:

Jaibee
Kwestie van geduld hebben en niet te snel opgeven. Sommigen hebben inderdaad erg snel één of meer hits, anderen zoals ik moesten meer dan twee jaar wachten (was pas na meer dan 2200 biljetten).

Wat kan je dan verwachten na 500 biljetten? Doorgaan en die hit komt wel een keer.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Volhouden!
Ik de begindagen van EBT gaf ik eens ruim 10.000 biljetten in zonder een hit 8O :x . Gelukkig zijn die tijden nu veranderd.
Wedden dat je binnenkort 2 hits na elkaar scoort :wink: ...
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

In mijn beginperiode van EBT had ik bijna zeer lang geen hits en hier rond mij is het ook een EBT-woestijn.

Plots wat users kunnen overtuigen ook wat in te voeren uit de buurt, maa rnog steeds niks. En plots haalde ik deze maand 5 hits als ik me niet vergis.

(deze maand kon ik wel zeer veel ingeven, maar dat is nu sinds vandaag gedaan.... jammer)
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by DrGreenTom »

de moed niet opgeven, biljetten hebben soms wat tijd nodig om verspreid te geraken. Ik heb ook maanden moeten wachten, om dan ineens vrij snel aan 6 hits te komen.
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”