Hierdoor voel ik me ook aangesproken, een toezegging kan ik helaas nog niet geven aangezien ik vaak zaterdag's werk!BaliBennie wrote:Een beetje jammer dat de Noorderlingen zich nog niet aanmelden....
14 mei, EBT-NL meeting in Zwolle (terugblik)
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
- Euro-Regular
Kom ik wel kom ik niet
Ik weet het eerlijk nog niet.....

Zaterdag is altijd erg vol geboekt en eerlijk gezegd ben ik ook nogal een ietsje verlegen

Zaterdag is altijd erg vol geboekt en eerlijk gezegd ben ik ook nogal een ietsje verlegen

If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
- giberski
- Euro-Master
Dames en heren, ik ga niet smeken want dat is erg overdreven, maar het zou echt leuk zijn als jullie komen. Ik heb zaterdag vrij gevraagd, het kan, als je graag wil. Verder moet je neit verlegen zijn, ik heb ook maar twee mensen van de hele groep gezien en ben ook benieuwd naar de rest. Het komt allemaal wel goed, 't is maar een paar uur
Niemand zal zich misdragen we zijn toch allemaal normale mensen. Het gaat geweldig worden, ik organiseer het, ik neem geen genoegen met een half-gare meeting. Dus vertrouw erin, het komt goed.
Tot de 14e.

Tot de 14e.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Re: Kom ik wel kom ik niet
Dat ben ik ook.hebben-en-houden wrote:...en eerlijk gezegd ben ik ook nogal een ietsje verlegen
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
-
- Euro-Regular
okee okeegiberski wrote:Dames en heren, ik ga niet smeken want dat is erg overdreven, het kan, als je graag wil.
misschien dat ik bijvoorbeeld eind vd dag langs kan komen...
ben ook wel weer erg benieuwd....
en de sfeer is onder EBT ers natuurlijk altijd erg positief!
Dus echt bang dat iemand me gaat bijten ben ik nou ook weer niet
If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
- giberski
- Euro-Master
Nou als je aan het eind van de dag komt dan zitten we waarschijnlijk te eten, of hebben we al gegeten dus dan denk ik dat de gemiddelde EBT-er al geen trek meer heefthebben-en-houden wrote:Dus echt bang dat iemand me gaat bijten ben ik nou ook weer niet

Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
- BaliBennie
- Forum Moderator
hmm eerder als Noor als noorderling....
en ook nog half brabants..... haha
Ik bedoelde gewoon dat de belangstelling vanuit t noorden wat tegenviel.

Ik bedoelde gewoon dat de belangstelling vanuit t noorden wat tegenviel.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- JAVANO
- Euro-Regular in Training
Nederlandse EBT meeting in Zwolle
Verleden jaar heb ik een e-mailtje ontvangen over de EBT meeting in Breda. Ik wist toen ook nog niets van het forum af en voerde alleen maar de biljetten in. N.a.v. het mailtje heb ik toen gereageerd. De dag was reuze leuk. Ben ook steeds fanatieker geworden.
Om de meeting in Zwolle te promoten, zou dat nu ook weer gedaan kunnen worden.
Het is maar een suggestie. Ik weet niet hoe je aan adressen komt. Maar dat zal de organisatie zeker wel weten. Toch?
Groetjes. JAVANO
Het is maar een suggestie. Ik weet niet hoe je aan adressen komt. Maar dat zal de organisatie zeker wel weten. Toch?
Groetjes. JAVANO
Re: Nederlandse EBT meeting in Zwolle
JAVANO wrote:Verleden jaar heb ik een e-mailtje ontvangen over de EBT meeting in Breda. Ik wist toen ook nog niets van het forum af en voerde alleen maar de biljetten in. N.a.v. het mailtje heb ik toen gereageerd. De dag was reuze leuk. Ben ook steeds fanatieker geworden.
Groetjes. JAVANO
Dat moet via onze webmaster avij gebeuren. Die kan ervoor zorgen dat een bepaalde mail o.i.d. naar alle Nederlandse gebruikers word verstuurd (die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief met dat vakje dat je kan aanklikken bij de Account Details)