In het scherm waar je de biljetten kan invoeren pakt hij op een of andere manier mijn password niet meer . Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Yvonne
hmmmz, is er nergens een optie om je paswoord te laten mailen ofzo ?
En anders kan je de webmaster eens contacteren
(EuroBillTracker, hij zit hier ergens op het forum )
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
Ben je een regelmatige gebruiker ?
Je moet je e-mail adres ingeven bij gebruiker, en daarna jouw paswoord.
Uw user-id dient enkel om anoniem te blijven.
Anders stuur je maar een PM (personal message) naar Eurobilltracker op dit forum. Zoek een boodschap die hij gemaakt heeft (bv bij announcements) klik op zijn user-id, en dan PM
Het kan zijn dat je zogeheten cookies uitgeschakeld zijn. Staat er als je naar ebt.com (eurobilltracker.com) gaat in je onderste balk (aannemend dat je Internet Explorer hebt - sorry voor de aanname maar de meeste mensen hebben dit) een soort STOP teken (rood bord met witte streep en nog een raar icoontje)? Klik hier dan op, druk met je rechtermuisknop op de site en kies COOKIES VAN DEZE SITE ALTIJD ACCEPTEREN. Vervolgens laad je de pagina opnieuw (F5), en nu moet het icoontje weg zijn en lukt het misschien wel.
Mijn wachtwoord werkt niet meer.
Ik kan niet meer binnen komen.
Ook opnieuw inschrijven gaat niet, omdat mijn e-mailadres al ingebruik is ( door mijzelf ).
Ik heb biljetjes, en wil nog wat op mijn gebruikers site veranderen.
Ik begrijp nog steeds waarom ik er niet meer in kwam.
Misschien omdat op mijn toetsenbord het knopje Caps Lock ingedrukt stond,
ik had even daarvoor een briefje in hoofdletters getypt.
Iets anders kan ik niet bedenken.
Mijn wachtwoord staat in kleine letters.
Henk Draijer wrote:
Misschien omdat op mijn toetsenbord het knopje Caps Lock ingedrukt stond
Ja, dat gebeurt mij ook wel eens... maar er is nóg een mogelijkheid. Soms verander je per ongeluk de 'taal' van je toetsenbord (zie rechtsonder op je werkbalk.. daar saat EN of NL).. als je in je password leestekens gebruikt die op een engels toestenbord anders zit dan op een nederlandse tikplank, doet 'ie het niet meer
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url