Er komen steeds meer nieuwe users bij!!!!!!! ,
Zou dat komen doordat je nu in het begin geen wit scherm meer krijgt met die tekst erop over dat PHP-gedoe?
Fons wrote:Er komen steeds meer nieuwe users bij!!!!!!! ,
Zou dat komen doordat je nu in het begin geen wit scherm meer krijgt met die tekst erop over dat PHP-gedoe?
Tuurlijk! Hoe ben je zelf? Als ik op een "dode link" uit kom, ben ik ook snel weer weg.
Hopelijk krijgen we weer de aantallen van vroeger.
Fons wrote:Er komen steeds meer nieuwe users bij!!!!!!! ,
Tuurlijk! Hoe ben je zelf? Als ik op een "dode link" uit kom, ben ik ook snel weer weg.
Hopelijk krijgen we weer de aantallen van vroeger.
Inderdaad, voor het witte-schermtijdperk waren er vaak meer dan dertig nieuwe users per dag......
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page"
Vandaag zijn er weer erg veel nieuwe gebruikers!!!
En vooral vaan uit Nederland!!!!!!!!!!!!!!! Maar geen van de plaatsen is hier in de buurt, alleen gisteren kwam er een uit Hardinxveld bij, dat is niet zo ver weg.
Dit komt voornamelijk door www.fok.nl
Ik had hen een melding gegeven van EBT voor in hun weblog.
En enkele andere forumleden hier hebben EBT op het forum vermeld.
Dat verklaart dus waarom er plots zo veel Nederlanders registreren, maar spijtig genoeg voeren de meesten niet eens 1 biljet in.
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
Tiger wrote:Dit komt voornamelijk door www.fok.nl
Ik had hen een melding gegeven van EBT voor in hun weblog.
En enkele andere forumleden hier hebben EBT op het forum vermeld.
Dat verklaart dus waarom er plots zo veel Nederlanders registreren, maar spijtig genoeg voeren de meesten niet eens 1 biljet in.
Ja, ik heb ook al ondervonden dat er veel volk registreert op een site om toch maar geregistreerd te zijn en er dan later niets meer mee doet. Een vreemd fenomeen eigenlijk.
Don't waste your time always searching for those wasted years.
Ik zie net dat ik een nieuwe referer heb. Deze heeft zich eergisteren geregistreerd en nu al 109 biljetten in dit tempo heeft hij me volgende week al ingehaald (wow mijn eerste referer die ook echt wat invoerd )
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.