Westinghouse wrote:De kans op een hit met hem/haar is gigantisch.
Ik heb nog geen hit met hem.
Maar wel twee met jou
Met Westinghouse heb ik ook al diverse hits. Het lijkt wel, want bij anderen zie ik het ook, of vele biljetten die ten Noorden van Amsterdam gevonden zijn verdwijnen naar Groningen.
Die laatste hit met Diana333 is zeer vreemd. Zij/hij had biljetten ingevoerd met als plaatsnaam Aurich en maar 1 in Veendam. Laat dat laatste nu net een hit geworden zijn. Dit topic verwijdert zich totaal van de belg, die deze thread begonnen is. Ik kan alleen zeggen: de nummer 1 van EBT is niet zo ver van Herentals verwijdert. Ik ben zelf ook in Herentals geweest en heb per ongeluk doen laten blijken, dat het een nederlandse stad is. Bekijk mijn statistieken maar (3 postings).
Westinghouse wrote:Die laatste hit met Diana333 is zeer vreemd. Zij/hij had biljetten ingevoerd met als plaatsnaam Aurich en maar 1 in Veendam. Laat dat laatste nu net een hit geworden zijn. Dit topic verwijdert zich totaal van de belg, die deze thread begonnen is. Ik kan alleen zeggen: de nummer 1 van EBT is niet zo ver van Herentals verwijdert. Ik ben zelf ook in Herentals geweest en heb per ongeluk doen laten blijken, dat het een nederlandse stad is. Bekijk mijn statistieken maar (3 postings).
Ik ben een zij. Ben vandaag weer even in Aurich geweest maar nu om te shoppen.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.