Heel veel geluk

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Anonymous wrote: Je zult er zeker meer door scoren als je het consquent toepast. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat wel leuk vind. Een hit met een gemerkt biljet zou me niet dezelfde kick geven.
Kan ik me iets bij voorstellen, maar als je in een EBT-desert woont en je moet 30.000 biljetten invoeren voor je eerste hit, wordt je daar ook niet vrolijk van... :roll:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
joste
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Re: Heel veel geluk

Post by joste »

Lucaz wrote:Kijk eens hier naar:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=36374;-

heeft 9 biljetten ingevoerd en al een hit -> erg opvallend of kan hij beter aan de loterij meedoen?
mijn eerste en enigste hit was ook met men 9e biljet :lol:
Rubbie_nl
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Rubbie_nl »

Kan ik me iets bij voorstellen, maar als je in een EBT-desert woont en je moet 30.000 biljetten invoeren voor je eerste hit, wordt je daar ook niet vrolijk van... :roll:
Misschien moet je eens met een flinke stapel biljetten het land intrekken en ze dan maar zelf verspreiden? Hier in Nijmegen ben je van harte welkom.
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Over heel veel geluk gesproken! nanc geeft 1 biljet in en heeft gelijk een hit. Ik denk alleen dat hij nog niet begrijpt wat de bedoeling hier is, want hij stopt het biljet in de spaarpot van zijn zoon. :roll: :roll: Als de spaarpot vol is zal hij de gespaarde centjes wel naar de bank brengen die dit biljet zal vernietigen, omdat het 209 dagen geleden al in "very poor condition" was volgens HNL. Dus de triple kun je wel vergeten. Toch gefeliciteerd HNL en nanc (als je dit toevallig leest) biljetjes die je ingeeft bij EBT mag je nooit in een spaarpot stoppen. 8O
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Het is inderdaad wel een heel bijzonder hit. Met dank :P !

Met een beetje mazzel blijft het geld een tijdje in de spaarpot (goed voor de 'durationrecords' van de-jo) en valt het aan consumptie ten prooi en vertelt hij vol trots dat het biljet al een hit is.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ja is wel veel geluk of stond er een url op?
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Geen idee, ik ben erg benieuwd eigenlijk. Het aantal biljetten waar ik een URL op heb gezet is op één paar handen en voeten te tellen, dus de kans daarop is maar minimaal.
JAVANO
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by JAVANO »

dirkpieter wrote:Mijn kans op een hit is kleiner dan een prijs in de staatsloterij. :D
Gefeliciteerd met je hit.
Heb je ondertussen ook al een prijs in de staatsloterij gewonnen?
Goth
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Goth »

lian wrote:biljetjes die je ingeeft bij EBT mag je nooit in een spaarpot stoppen. 8O
Sorry, maar ik doe dit wel.... Mijn vriend is nl gestopt met roken en nu stoppen we elke week zijn rookgeld in een spaarpot. Maar die breken we volgend jaar aan en dan gaan we het uitgeven, dus ze komen wel in de roulatie.

Bovendien: mijn vriend is penningmeester van een vereniging en die biljetjes liggen dus in de kas, maar het bestuur is wel op de hoogte dat ik ze heb ingevoerd bij EBT (met netjes een vermelding naar de vereniging). Maar ja, die liggen al maanden in de kluis, maar kan ze natuurlijk niet lopen uitgeven, zijn per slot van rekening niet mijn biljetten :roll:
nickzy
Euro-Master
Euro-Master

Re: Heel veel geluk

Post by nickzy »

Lucaz wrote:Kijk eens hier naar:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=36374;-

heeft 9 biljetten ingevoerd en al een hit -> erg opvallend of kan hij beter aan de loterij meedoen?
of hij heeft een biljet gekregen met een url er op :roll:
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Eurowtje uit Zoetermeer heeft vandaag wel heel veel geluk..

Na 29 maanden in te voeren (niet veel maar toch) nu eindelijk zijn eerste en tweede hit..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
nickzy
Euro-Master
Euro-Master

Post by nickzy »

FVS wrote:Eurowtje uit Zoetermeer heeft vandaag wel heel veel geluk..

Na 29 maanden in te voeren (niet veel maar toch) nu eindelijk zijn eerste en tweede hit..
en op een dag 8)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”