Artikel in Magazine
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- exep
- Euro-Regular in Training
Artikel in Magazine
Vandaag verscheen het (schriftelijke) "interview" in PC-plus. Het stukje over Luxemburg heeft de schrijver van het artikel zelf verzonnen !! maar de rest is wel aardig. Hopelijk levert het een heleboel nieuwe EBT-ers op.

I'm OK, you're OK.
-
- Euro-Master
-
- Euro-Master in Training
zal eens mailenredrabbit wrote:Zeer mooi artikel
Ik had naar een belgisch computer bald gemaild (Netwerk) maar deze blijken niet geïnteresseerd (denk ik). Er staat in ieder geval toch niets in de uitgave van deze maand, zelfs geen kleine vernoeming bij lezersites. Misschien moeten meer mensen eens naar hun mailen over ebt...

- DrGreenTom
- Euro-Expert
ik zou toch opletten met dergelijke goedbedoelde acties, komt nogal snel als spam over. Dit kan beter centraal gecoôrdineerd worden, en daar is zelfs een topic voor, maar ben even te lui het op te zoeken - sorryGio wrote:zal eens mailenredrabbit wrote:Zeer mooi artikel
Ik had naar een belgisch computer bald gemaild (Netwerk) maar deze blijken niet geïnteresseerd (denk ik). Er staat in ieder geval toch niets in de uitgave van deze maand, zelfs geen kleine vernoeming bij lezersites. Misschien moeten meer mensen eens naar hun mailen over ebt...
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
- redrabbit
- Euro-Master
Weet ik, maar er is op hun website een link speciaal om hen te mailen en een site te melden. Dit is namelijk 1 van hun rubrieken zowel op de site als in het magazine. Daarom ook dat ik hun een mailtje had gestuurdJules wrote:ik zou toch opletten met dergelijke goedbedoelde acties, komt nogal snel als spam over. Dit kan beter centraal gecoôrdineerd worden, en daar is zelfs een topic voor, maar ben even te lui het op te zoeken - sorry