Gebruiker gegevens

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Hoe zet je eigenlijk je hits vanuit NIG over naar je userpage? Zo gelijk Spanier_20 dat heeft.

Ik meen mij te herinneren dat hier nog een topic over is. Ik heb dat via de zoekfunctie geprobeerd te zoeken, voerde settings profile in en kreeg 177 reacties. Ben dan uiteindelijk bij dit topic uitgekomen. Is het niet beter dat we een sticky topic openen waar je kan vragen aan andere users om een bepaald topic mee op te zoeken. Andere users vinden het misschien sneller.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)

Carpe Ico
gaper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by gaper »

mijn methode (resultaat zie hier):
ik open NIG 1.43 (op verzoek vast nog wel verkrijgbaar :wink: ), dan: 'create statistics' en ga dan naar 'hit details'
dan open je van het menu 'Beeld' (bovenaan in je explorervenster) de optie 'bron'
je knipt het hit-gedeelte van de html-code eruit, gaat naar je userpagina op eurobilltracker, en dan naar je instellingen (je moet wel ingelogd zijn)
bij 'Profiel' plak je wat je hebt gekopieerd

ben benieuwd
suc6!
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Het is goed, enkel mis ik iets voor de usernamen. Het zal de pijl wel zijn zeker? Waarom staan daar eigenlijk zoveel nullen, dat klopt toch niet?
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)

Carpe Ico
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Het plakken van zomaar een lap html-code in dit veld is vragen om problemen. Wanneer de code niet geheel juist is kan de complete lay-out van de pagina worden verstoord. Het is dan ook beter om de pagina's van NIG ergens op internet te plaatsen met een link er naar toe in je profile.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ik heb ook codes in mijn profiel gezet, maar alles ziet er gewoon goed uit :D

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 48;id=3873
computerfreak
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by computerfreak »

en van mij:iets simpeler maar toch ook in orde:

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... mmand=2688

(en ik maar denken dat mijn hits er bijna niet meer op kunnen :oops: zoals te zien bij Fons kunnen er nog heel wat bij)
Burdie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Burdie »

querty wrote:Het is goed, enkel mis ik iets voor de usernamen. Het zal de pijl wel zijn zeker? Waarom staan daar eigenlijk zoveel nullen, dat klopt toch niet?

Hier zijn mijn resultaten. Bij mij zijn wel alle berekeningen daar. Voor en achter de usernamen staan idd pijltjes. Deze pijltjes staan nog niet ergens op de EBT site. Ik heb de pijltjes voorlopig op mijn webruimte geparkeerd en die mag je gebruiken. Je moet dan wel voor alle blue_arrow en red_arrow http://home.wanadoo.nl/wlk plakken
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple :flag-ie: 3 :flag-eu: 407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”