Misdaad geld

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Misdaad geld

Post by valkske »

is er eigenlijk ooit misdaad geld van overvallen enz opgespoord via eurobilltracker? uiteindelijk is dit toch een enorme databank van biljetten? en wordt er in banken enz toch gewerkt met geregistreerde biljetten?
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

he, was ongeveer met hetzelfde bezig

het gaat echt makkelijk worden als ze bij ons de biljetten stelen bij een overval, ik heb namelijk dan al de nummers genoteerd, maar of ze ze daarmee rapper gaan terugvinden?

kan ze dan nadien ingeven met de mededeling "gestolen biljet" :wink:
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

inderdaad! Er is ooit een overval opgelost met dank aan EBT.

User Eurobillsandcoins werkte eerst in een bank in canada en werd overvallen. Later is de dader opgepakt toen hij het geregistreerde geld wilde inwisselen fzo. Probeer maar eens de zoekfunctie met het woord robbery. Dan zulje nog wel meer info vinden!
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Hier kun je informatie vinden over de door ebt opgeloste overval. Ik hebook even moeten zoeken maar het is gelukt!
zeronnimo
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by zeronnimo »

in banken worden briefjes niet geregistreerd. Een bank gaat zich niet bezighouden om iedere dag de duizenden briefjes die binnenkomen allemaal te registreren, trouwens als briefjes op de hoofdzetel van een bank toekomen worden ze direct doorgestuurd naar de NBB, een hoofdzetel heeft een absoluut minimum aan briefjes in voorraad.

greetz
the art of staying simple is the essence of beauty
beezzzt
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by beezzzt »

nodisch18 wrote:Hier kun je informatie vinden over de door ebt opgeloste overval. Ik hebook even moeten zoeken maar het is gelukt!
Dat verhaal was mee eerder nooit opgevallen. Wel super eigenlijk. Misschien een goede smoes voor Blanchke (zie topic van 1 september) :wink: !
Don't waste your time always searching for those wasted years.
geldman
Euro-Master
Euro-Master

Post by geldman »

Mooi verhaal!
Koud he?
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

zeronnimo wrote:in banken worden briefjes niet geregistreerd. Een bank gaat zich niet bezighouden om iedere dag de duizenden briefjes die binnenkomen allemaal te registreren, trouwens als briefjes op de hoofdzetel van een bank toekomen worden ze direct doorgestuurd naar de NBB, een hoofdzetel heeft een absoluut minimum aan briefjes in voorraad.

greetz

Deze bank/wisselkantoor was in Canada, daar worden niet zo veel euros gebracht, maar toen wel allemaal ingevoerd :)
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

whoow, originele manier om een bandiet te vangen :wink:

Maar het lijkt me een zeer grote uitzondering, meestal (als er geen ebt'er betrokken is) vind je ze nooit meer terug op deze manier
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”