Misdaad geld
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Misdaad geld
is er eigenlijk ooit misdaad geld van overvallen enz opgespoord via eurobilltracker? uiteindelijk is dit toch een enorme databank van biljetten? en wordt er in banken enz toch gewerkt met geregistreerde biljetten?
- tinka
- Euro-Master in Training
he, was ongeveer met hetzelfde bezig
het gaat echt makkelijk worden als ze bij ons de biljetten stelen bij een overval, ik heb namelijk dan al de nummers genoteerd, maar of ze ze daarmee rapper gaan terugvinden?
kan ze dan nadien ingeven met de mededeling "gestolen biljet"
het gaat echt makkelijk worden als ze bij ons de biljetten stelen bij een overval, ik heb namelijk dan al de nummers genoteerd, maar of ze ze daarmee rapper gaan terugvinden?
kan ze dan nadien ingeven met de mededeling "gestolen biljet"

click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
- nodisch18
- Euro-Master
inderdaad! Er is ooit een overval opgelost met dank aan EBT.
User Eurobillsandcoins werkte eerst in een bank in canada en werd overvallen. Later is de dader opgepakt toen hij het geregistreerde geld wilde inwisselen fzo. Probeer maar eens de zoekfunctie met het woord robbery. Dan zulje nog wel meer info vinden!
User Eurobillsandcoins werkte eerst in een bank in canada en werd overvallen. Later is de dader opgepakt toen hij het geregistreerde geld wilde inwisselen fzo. Probeer maar eens de zoekfunctie met het woord robbery. Dan zulje nog wel meer info vinden!
in banken worden briefjes niet geregistreerd. Een bank gaat zich niet bezighouden om iedere dag de duizenden briefjes die binnenkomen allemaal te registreren, trouwens als briefjes op de hoofdzetel van een bank toekomen worden ze direct doorgestuurd naar de NBB, een hoofdzetel heeft een absoluut minimum aan briefjes in voorraad.
greetz
greetz
the art of staying simple is the essence of beauty
-
- Euro-Regular in Training
Dat verhaal was mee eerder nooit opgevallen. Wel super eigenlijk. Misschien een goede smoes voor Blanchke (zie topic van 1 september)nodisch18 wrote:Hier kun je informatie vinden over de door ebt opgeloste overval. Ik hebook even moeten zoeken maar het is gelukt!

Don't waste your time always searching for those wasted years.
zeronnimo wrote:in banken worden briefjes niet geregistreerd. Een bank gaat zich niet bezighouden om iedere dag de duizenden briefjes die binnenkomen allemaal te registreren, trouwens als briefjes op de hoofdzetel van een bank toekomen worden ze direct doorgestuurd naar de NBB, een hoofdzetel heeft een absoluut minimum aan briefjes in voorraad.
greetz
Deze bank/wisselkantoor was in Canada, daar worden niet zo veel euros gebracht, maar toen wel allemaal ingevoerd