HAASTE
Siis mitäs te nyt rakentelette? Että porukka keräisi tai panttaisi seteleitä perjantaihin saakka, jotta sitten voisi hieman isommin rysähtää? No, siitä vaan vain. Itse en hyvällä katso numeroiden panttaamista päivääkään pakkoa enemmän, mutta ei tuo nyt satuttane ketään. Pientähän tämä on vielä ranskalaisten ryökäleiden tekemisiin verrattuna... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Ei haasteeni tarkoitus ollut pyytää ketään panttaamaan seteliäkäänKlazu wrote:Siis mitäs te nyt rakentelette? Että porukka keräisi tai panttaisi seteleitä perjantaihin saakka, jotta sitten voisi hieman isommin rysähtää? No, siitä vaan vain. Itse en hyvällä katso numeroiden panttaamista päivääkään pakkoa enemmän, mutta ei tuo nyt satuttane ketään. Pientähän tämä on vielä ranskalaisten ryökäleiden tekemisiin verrattuna...
Olisitte viime perjantaina järjestäneet tämän tempauksen, kun tuli oma enkkapäivä (944 seteliä). Nyt taitaa panokset olla ihan normaalit, mutta katsotaan. Onhan siinä pari tuntia aikaa...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
No Sinähän olet itse järjestänyt oman toimintapäivänKlazu wrote:Olisitte viime perjantaina järjestäneet tämän tempauksen, kun tuli oma enkkapäivä (944 seteliä). Nyt taitaa panokset olla ihan normaalit, mutta katsotaan. Onhan siinä pari tuntia aikaa...
Hienosti tämä hengennostatus kantaa hedelmäätiura wrote:Jos huomenna on sopiva tilaisuus, ts. muu henkilökunta on häipynyt toimistolta, voisin käydä ratsaamassa firman kassalaatikon. Sieltä varmaan löytyisi muutama kymmenen koodia, mikä on minun normaalimääriini verrattuna moninkertaisesti.
Eilen muuten oli jo "normaalimpi" päivä kun kirjasimme 7200 koodia,hyvä me
Sitä on sitten herätty toimintapäivään (tai ainakin silmät on osittai auki) .Näppikset sauhuamaan Hangosta Utsjoelle

@ Dakkus Olen huomioinut,että olet kova tilastojen penkoja
Tilaankin nyt Sinulta tämän kuun päivittäiset kirjaukset Suomen osalta
Vaikka huomenissa niin nähdään tämänpäivän saldo muihin päiviin verrattuna 
@ Dakkus Olen huomioinut,että olet kova tilastojen penkoja
Last edited by emppu on Fri Apr 07, 2006 8:46 am, edited 1 time in total.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Joo. Minäkin hain 8 nippua seteleitä näin harjoituspäivän kunniaksi. Ja tulihan siinä muutama satanen ja viiskymppinenkin niiden lisäksi syötettyä.emppu 112 wrote: Hienosti tämä hengennostatus kantaa hedelmääTämä on mielestäni juuri oikeanlainen asenne ja "kaikki" keinothan on sallittuja
![]()
Eilen muuten oli jo "normaalimpi" päivä kun kirjasimme 7200 koodia,hyvä me
Täytyy sitten vain toivoa, että harjoituspäivän rasvaus sujui niin hyvin, että saa sen sata seteliä tänään syötettyä.
Ja ku se Puppettikin alko uhkailemaan....
- JackTheRipper
- Euro-Expert

Vai että tällänen päivä olisi tänään tiedossa... Kai se nyt sitten pitää osallistua vähintään sillä 100 setelillä 
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
http://www.hattrick.org
- JiiPee72
- Euro-Master

Minä valitettavasti jouduin jättämään väliin osallistumisen, kun tulin kipeäksi.JiiPee72 wrote:Mukana ollaan, joten enää puuttuu 93.
On tuossa vielä eilispäivän huoltiskäynniltä ja kaupasta reilu 100 seteliä odottamassa kirjaamista, joten onhan sekin sentään jotain. Oli tarkoitus kirjata nuo jo eilen, mutta en sitten jaksanut enkä ehtinyt syventyä puuhaan.
Yritän sitten ens viikolla kunhan tästä paranen niin paremmalla onnella saada hieman enemmän kirjattavaa kasaan.