Waarom ik het doe..
Omdat ik het een leuk idee vind dat ik een ander zo blij als een kind kan maken, alleen maar omdat ze een biljet in handen hebben dat van mij afkomstig is
Verder ben ik gek op statistieken. Hoe meer statistieken er op deze site komen, hoe leuker ik het vind!
ok ok.. ik geef toe, ik zou het ook wel leuk vinden als ik minimaal EEN hit zou scoren.
Ben er al een tijdje mee bezig, maar deed het alleen af en toe, vergat het vaak, of vergat heel de site gewoon.
Eigenlijk heel jammer, ik heb vorige maand nog een hele stapel bankbiljetten naar Duitsland weggebracht om wat huizen te kopen
Eerlijk gezegd was ik er nooit aan begonnen als ik vantevoren wist hoeveel biljetten je wel niet moest invoeren voordat je maar EEN hit hebt. En dan is het waarschijnlijk maar 1 x eerder ingevoerd... dat valt me tegen.
Het wordt pas echt leuk als er veel meer mensen er aan mee zouden doen..
Ik zou het eigenlijk pas echt de moeite waard vinden als zeker 1 op de 10 een hit zouden opleveren. Of tenminste dan toch 1 op de 100 !
Maar nu.. ik ga in ieder geval door tot ik EEN hit heb, of tot ik in de top 10 staat van de grootste pechvogels! (maar daar zit ik nog lang niet

)
Zo gek als sommigen van jullie zal ik in ieder geval niet worden! 250.000 biljetten invoeren, speciaal gaan pinnen en geld weer teruggeven.. geld uit moeders zak vragen, alles met groot geld betalen om zoveel mogelijk biljetten te krijgen.. of zelfs speciaal naar andere steden of landen rijden om de verspreiding te bevorderen! Nee, dat zal ik niet doen in ieder geval..
Jullie zijn geobsedeerd