ik zit in de knoei met mijn statistieken, ik ben niet zo goed in pc. ik heb al gespiekt hoe ik csv naar exell over moet zetten, maar nu zou ik graag ook als ik mijn files bijwerk het mijn pc laten doen ipv dat ik me rot sorteer. ik heb office 2000.HNL wrote:Zoals gezegd kun je hier niet veel zinvols over zeggen, we kunnen wel met een mooi gemiddelde aan komen zetten, maar de verschillen tussen hoog en laag zijn enorm (sommige gebruikers zitten zonder hit bij meer dan 6000 biljetten, anderen hebben de eerste hit al bij de eerste 10 biljetten).
Ik heb het bij mijzelf voor de aardigheid eens op een rijtje gezet en heb het aantal dagen als uitgangspunt genomen (in de hoop dat anderen het voorbeeld volgen en hun statistieken weer bijwerken :wink: ).
Zie de link onderaan.
Hoe lang?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Als ik me niet vergis heb ik nodisch18 toen eens een bestandje doorgestuurd. Ik heb dat bestandje niet meer, maar hij misschien nog wel.valkske wrote:ik zit in de knoei met mijn statistieken, ik ben niet zo goed in pc. ik heb al gespiekt hoe ik csv naar exell over moet zetten, maar nu zou ik graag ook als ik mijn files bijwerk het mijn pc laten doen ipv dat ik me rot sorteer. ik heb office 2000.
Boven in je scherm zie je de mogelijkheid om privé berichten te sturen naar medeforumgebruikers. Dus ook naar nodisch18 (zonder spatie). Moet goedkomen!valkske wrote:en waar kan ik nodisch 18 vinden? trouwens hou krijg ik dat dan op deze site? blijkbaar is dit niet alleen biljetten in brengen, maar zo leer ik nog eens met een pc om te gaan
- !Pretfles!
- Euro-Master
Nodisch18 zou je me dat ook even kunnen sturen
bedankt
kzal u wel is een pint betalen ervoor als we ooit is een forummeeting organiseren
bedankt
kzal u wel is een pint betalen ervoor als we ooit is een forummeeting organiseren
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- querty
- Euro-Master in Training
Ik snap hier eigenlijk iets niet goed, bij wat moet je eigenlijk sorteren?valkske wrote:ik zit in de knoei met mijn statistieken, ik ben niet zo goed in pc. ik heb al gespiekt hoe ik csv naar exell over moet zetten, maar nu zou ik graag ook als ik mijn files bijwerk het mijn pc laten doen ipv dat ik me rot sorteer. ik heb office 2000.HNL wrote:Zoals gezegd kun je hier niet veel zinvols over zeggen, we kunnen wel met een mooi gemiddelde aan komen zetten, maar de verschillen tussen hoog en laag zijn enorm (sommige gebruikers zitten zonder hit bij meer dan 6000 biljetten, anderen hebben de eerste hit al bij de eerste 10 biljetten).
Ik heb het bij mijzelf voor de aardigheid eens op een rijtje gezet en heb het aantal dagen als uitgangspunt genomen (in de hoop dat anderen het voorbeeld volgen en hun statistieken weer bijwerken).
Zie de link onderaan.
- querty
Ach zo zit het in mekaar.
Ik had eigenlijk ook een vraag. In Excell komt dan alles te staan onder A. Is er eigenlijk iemand die weet of je vb de waarde van het biljet onder A kan zetten, de nummer onder B, de shortcode onder C. Mij lijkt dat eigenlijk fijner en gemakkelijker. Bestaat er zoiets waarbij je dat maar een keer moet doen zodat als je iedere keer gegevens overbrengt naar Excell, dat al niet meer moet doen?
Ik had eigenlijk ook een vraag. In Excell komt dan alles te staan onder A. Is er eigenlijk iemand die weet of je vb de waarde van het biljet onder A kan zetten, de nummer onder B, de shortcode onder C. Mij lijkt dat eigenlijk fijner en gemakkelijker. Bestaat er zoiets waarbij je dat maar een keer moet doen zodat als je iedere keer gegevens overbrengt naar Excell, dat al niet meer moet doen?
ja hoor, eigenlijk is dat erg eenvoudig, je download je csv bestand en je opent het, daarna sorteer je kolom a en je kopieert het naar een exell file, daar sorteer je terug kolom a en je klikt data aan, daarna klik je tekst naar kolommen aan en dan krijg je een wizard, daar klik je ergens ; aan en lap alles staat netjes in kolommen. alleen de kolom van het serienummer moet je groter maken want er komen xxxxxx in te staan. ik geloof dat dit in dit forum al ergens uitgebreid aan het bod komt. 

- querty
Valkske alles is gesorteerd hier in Excell. Gek genoeg hoefde ik helemaal niets te doen van wat je had gezegd. De vorige keer toen ik het opende stond dat nog in de kolom A. Nu open ik weer en alles is schoon over de kolommen verdeeld. Volgens mij is dat hier aan het spoken. Ik keek dus echt zo
toen ik dat opende.