Procentuele verdeling van afkomst biljetten.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
- Euro-Regular in Training
Procentuele verdeling van afkomst biljetten.
Hoe kan ik de procentuele verdeling van de afkomst van m'n biljetten zien ? 

Helaas is dat niet zo te zien... Wat je bijvoorbeeld kunt doen is je lijst met ingevoerde biljetten als CSV-bestand naar je computer halen (bij: 'bekijk je biljetten'), openen in Excell (of ander spreadsheet-programma) en daar je biljetten sorteren op 'voorletter'. Zo kan je ze makkelijk tellen en dan zelf uitrekenen hoeveel procent het is van het totaal. De betekenis van de voorletters voor de afkomst kan je vinden op de site.
Succes!
Succes!

thomas b vergeet wel een paar stappen, zo kom je er echt niet.
je download het csv bestand, je selecteert kolom a en je kopieert dat naar een excell file, dan selecteer je terug kolom a en je klikt op data en dan naar tekst naar kolommen en dan krijg je een wizard, daar vul je ergens ; in en voltooien (ik geloof op het 2de tabblad) en alles komt in verschillende kolommen te staan. daarna kan je gaan sorteren
je download het csv bestand, je selecteert kolom a en je kopieert dat naar een excell file, dan selecteer je terug kolom a en je klikt op data en dan naar tekst naar kolommen en dan krijg je een wizard, daar vul je ergens ; in en voltooien (ik geloof op het 2de tabblad) en alles komt in verschillende kolommen te staan. daarna kan je gaan sorteren