Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Luchtje
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Luchtje »

Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

Voor de belgen die vooraf de ATM's willen weten zijn in België zelf bij een dagje uit ....

http://www.banksys.be/bkscomwt/NL/Betal ... ocator.jsp

klik op jouw regio en je krijgt de hele lijst, normaal moet je met elke belgische kaart dan moeten kunnen afhalen
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Luchtje wrote:Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
In St.Annaland is er binnen wel een vrije biljetten keuze mogelijk tijdens de openingstijden.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

De Bilt
  • Rabobank (Hessenweg): buiten: :note-10:, :note-20:, :note-50: (soms :note-100:). binnen: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:, :note-200:
  • ABN Amro (Hessenweg): buiten: :note-10:, :note-20:, :note-50:
Rotterdam
  • Rabobank (kantoor Binnenwegplein): buiten: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:. binnen: :note-10:, :note-20:, :note-50:, :note-100:
  • Rabobank (Karel Doormanstraat, Binnenwegplein volgens bon): (alleen buiten): :note-10:, :note-20:, :note-50:
  • Rabobank (Bergse Dorpsstraat): buiten: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:. binnen: ?
  • Rabobank (Strevelsweg): buiten: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:, soms :note-100:. binnen: ?
  • Rabobank (Factorij): (alleen buiten): :note-10:, :note-20:, :note-50:
  • Rabobank (Prinsendam): (alleen buiten): :note-10:, :note-20:, :note-50:
knoxville
Euro-Master
Euro-Master

Post by knoxville »

ik ben jaloers op de nederlanders die kunnen ook 5jes uit de muur halen.

Hier in België zijn de kleinste briefjes minimum 20€ :cry:
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Op het stationnetje van Hollandsche rading, tussen Hilversum en Utrecht is een RABO-automaat die bijna altijd nieuwe tientjes geeft, maar vandaag had hij oude briefjes, geen hits, maar wel gebruikte biljetjes.
kevertje
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by kevertje »

sergeantmajoor wrote:Op het stationnetje van Hollandsche rading, tussen Hilversum en Utrecht is een RABO-automaat die bijna altijd nieuwe tientjes geeft, maar vandaag had hij oude briefjes, geen hits, maar wel gebruikte biljetjes.
Het is een handige PIN-automaat omdat je ook makkelijk even kan parkeren.
Daar heb ik in de stad nog wel eens last van dat je nergens kan parkeren.
Luchtje
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Luchtje »

Luchtje wrote:Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
De lijst is weer wat uitgebreid. Zijn er nog meer mensen die voor aanvulling kunnen zorgen?
Last edited by Luchtje on Fri Jul 28, 2006 6:25 pm, edited 1 time in total.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Luchtje wrote:
De lijst is weer wat uigebreid. Zijn er nog meer mensen die voor aanvulling
kunnen zorgen?
en als je je lijstje weer bijwerkt: het kantoor van de Rabo aan het Binnenwegplein zit op nummer 6a (geldautomaat binnen & buiten), de andere geldautomaat (die met alleen 10, 20 en 50) zit volgens de Rabobank aan het Binnenwegplein 31, maar de feitelijke locatie is aan de Karel Doormanstraat
angelita
Euro-Master
Euro-Master

Post by angelita »

Ik heb ook wat aanvullingen voor je;

Hoorn Veemarkt, pc1621, Rabobank, 2 automaten buiten en 1 automaat binnen vrije biljetkeuze, alle 3 de automaten biljetten van 5,10,20,50
Hoorn Koepoortsweg, pc1624, Rabobank, 1 automaat buiten vrije biljetkeuze, biljetten van 5,10,20 en 50
Wervershoof Raadhuisplein (naast action), pc1693, Rabobank, 1 automaat buiten, vrije biljetkeuze, biljetten van 10,20 en 50
Wervershoof Raadhuisplein (bij de bank), pc1693, Rabobank, 1 automaat buiten (van 08.00-20.00 uur), vrije biljetkeuze, biljetten van 5,10,20 en 50
Wervershoof Raadhuisplein (bij de bank), pc1693, Rabobank, 1 automaat binnen, vrije biljetkeuze, biljetten van 10,20,50 en 100
member since 2006-01-03
:flag-nl: rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353 :flag-nl: (3 triple), 24 :flag-be:, 14 :flag-de:, 4 :flag-es:, 3 :flag-fi:, 1 :flag-it: 1 :flag-pt: (and 65 more, but moderated)
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

angelita wrote:Wervershoof Raadhuisplein (bij de bank), pc1693, Rabobank, 1 automaat buiten (van 08.00-20.00 uur), vrije biljetkeuze, biljetten van 5,10,20 en 50
Wervershoof Raadhuisplein (bij de bank), pc1693, Rabobank, 1 automaat binnen, vrije biljetkeuze, biljetten van 10,20,50 en 100
Laatst een grote storting gedaan bij de automaat binnen. Resultaat? 15 biljetten gevonden door _Marcel_. Een echte hit bank die Rabo daar in Wervershoof, ondanks dat er slechts een over blijft die echt telt. Is dit toeval of iets anders?
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Als ze bij die rabo de biljetten terug in de atm doen is het niet zo vreemd he :wink:
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Ralf wrote:Als ze bij die rabo de biljetten terug in de atm doen is het niet zo vreemd he :wink:
Toch wel, het gaat om duizenden biljetten die er bij een bank in een week doorheen gaan en dan precies die 15 worden er tussen uit gepikt door een EBT-er. Ik waag mij niet aan kansberekening. :D
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Denk niet dat er in wervershoof in 1/2week duizenden biljetten doorheen gaan dus kans is aardig groot als je grote hoeveelheid stort.
angelita
Euro-Master
Euro-Master

Post by angelita »

Ralf wrote:Denk niet dat er in wervershoof in 1/2week duizenden biljetten doorheen gaan dus kans is aardig groot als je grote hoeveelheid stort.
Ik haal er per week al gemiddeld zo'n 650 vijfjes uit, dus dat zou best kunnen. Als marcel daar niet gepind had, zou ik ze wrs vandaag hebben gekregen. :roll:
member since 2006-01-03
:flag-nl: rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353 :flag-nl: (3 triple), 24 :flag-be:, 14 :flag-de:, 4 :flag-es:, 3 :flag-fi:, 1 :flag-it: 1 :flag-pt: (and 65 more, but moderated)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”