Kan men erachter komen hoeveel biljetten er per dag (gemiddeld) worden geregistreed?
Ik vind dat soort statistieken namelijk er leuk en ik vroeg me af of dat mogelijk was.
Cheers, Freddy.
Hoeveelheid biljetten per dag.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Hoeveelheid biljetten per dag.
Kijk maar eens op de EBT-site bij 'Over deze site' (bovenin het menu). Waarschijnlijk is dit wat je bedoelt...freddy'81 wrote:Kan men erachter komen hoeveel biljetten er per dag (gemiddeld) worden geregistreed?
Ik vind dat soort statistieken namelijk er leuk en ik vroeg me af of dat mogelijk was.
Cheers, Freddy.

- !Pretfles!
- Euro-Master
als je gek bent van statistieken moet je zeker naar de persoonlijke site kijken van user Emmem
klik maar is op de www bij zijn profiel
klik maar is op de www bij zijn profiel
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- Benighted
- Euro-Expert in Training
Gewoon je eigen statistieken maken, vele leuker. Ben volop bezig om in excel een docuement aan m'n statistieken te wijden en misschien ook nog eens een homepage. Best wel leuk
Je kan er in zetten wat je wil en het is een leuk tijdsverdrijf

Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
dan ga ik eerst tommy terug onder controle moeten krijgen want die is de zaak hier weer serieus aan het overnemen. ik heb daarstraks 2u bezig geweest om de boel in te voeren en te sorteren in 2 bestanden (eentje dat ik toegestuurd gekregen heb en eentje om zelf mee te prullen) en bij het afsluiten van al die bestanden zei die doodleuk fout in excel en sloot de boel af zonder op te slaan, ik kon dat ding het raam uitkeilen
, maar het kost me teveel geld en ik heb net een flatscreen gekocht (wat het ook maar half doet)