Hoeveelheid biljetten per dag.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
freddy'81
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Hoeveelheid biljetten per dag.

Post by freddy'81 »

Kan men erachter komen hoeveel biljetten er per dag (gemiddeld) worden geregistreed?

Ik vind dat soort statistieken namelijk er leuk en ik vroeg me af of dat mogelijk was.

Cheers, Freddy.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Re: Hoeveelheid biljetten per dag.

Post by Thomas B »

freddy'81 wrote:Kan men erachter komen hoeveel biljetten er per dag (gemiddeld) worden geregistreed?

Ik vind dat soort statistieken namelijk er leuk en ik vroeg me af of dat mogelijk was.

Cheers, Freddy.
Kijk maar eens op de EBT-site bij 'Over deze site' (bovenin het menu). Waarschijnlijk is dit wat je bedoelt... :)
!Pretfles!
Euro-Master
Euro-Master

Post by !Pretfles! »

als je gek bent van statistieken moet je zeker naar de persoonlijke site kijken van user Emmem
klik maar is op de www bij zijn profiel
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
freddy'81
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by freddy'81 »

THNX! :)

Jemig, dat me dit nooit eerder opgevallen is! :oops:
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

als je toch zo gek bent van statistieken mag je de mijne in het vervolg maken, ik word er orendul van :twisted: :wink:
freddy'81
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by freddy'81 »

Nou, liever niet. Daarvoor bestaan er andere mensen die wel tijd hebben voor dat soort dingen ;) (conclusie, ik ehb geen tijd daarvoor, en tijd maken kan ook niet :()
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

Gewoon je eigen statistieken maken, vele leuker. Ben volop bezig om in excel een docuement aan m'n statistieken te wijden en misschien ook nog eens een homepage. Best wel leuk :) Je kan er in zetten wat je wil en het is een leuk tijdsverdrijf
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

dan ga ik eerst tommy terug onder controle moeten krijgen want die is de zaak hier weer serieus aan het overnemen. ik heb daarstraks 2u bezig geweest om de boel in te voeren en te sorteren in 2 bestanden (eentje dat ik toegestuurd gekregen heb en eentje om zelf mee te prullen) en bij het afsluiten van al die bestanden zei die doodleuk fout in excel en sloot de boel af zonder op te slaan, ik kon dat ding het raam uitkeilen :twisted: :twisted: :twisted: , maar het kost me teveel geld en ik heb net een flatscreen gekocht (wat het ook maar half doet) :cry:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”