stickers op munten of niet?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
stickers op munten of niet?
ik ben er tegen 

- !Pretfles!
- Euro-Master
ik vind het persoonlijk geen zicht
en zou zelf zo'n munt niet graag aannemen
en zou zelf zo'n munt niet graag aannemen
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- tinka
- Euro-Master in Training
vind ze gewoon lelijk.
ben er tot hiertoe nog maar 1 tegengekomen en het enige dat ik daarvan onthouden heb is dat een oranje fluo stickertje was, heb nog ni eens gekeken wat er op stond.
als het 1 of twee muntjes zijn neem ik ze zonder morren aan, maar om nu een pak van die munten aan te nemen?
dan ga ik toch eerst naar de bank om te vragen om dat een probleem is.
ik heb geen zin om al die stickers er af te trekken voor ik ze zou mogen storten.
ben er tot hiertoe nog maar 1 tegengekomen en het enige dat ik daarvan onthouden heb is dat een oranje fluo stickertje was, heb nog ni eens gekeken wat er op stond.
als het 1 of twee muntjes zijn neem ik ze zonder morren aan, maar om nu een pak van die munten aan te nemen?
dan ga ik toch eerst naar de bank om te vragen om dat een probleem is.
ik heb geen zin om al die stickers er af te trekken voor ik ze zou mogen storten.

click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
- nodisch18
- Euro-Master
Op zich is het natuurlijk een erg leuk idee, alleen maak je op iets reclame dat weinig met de site te maken heeft. Veel mensen zullen teleurgesteld op de site komen omdat ze dachten dat ze hun munten zouden kunnen ingeven....
En om het allemaal uit te leggen op een klein stickertje lijkt mij ook geen plan. De beste oplossing lijkt mij om stickers te plakken nabij/op pin-automaten. Aangezien daar de mensen direct met biljetten in aanraking komen én zeker niet onbelangrijk, je altijd een paar seconden moet wachten op je geld.
In die tijd is de kans groot dat de sticker opvalt. Vervolgens komt het geld uit de machine en natuurlijk zijn er dan mensen die benieuwd zijn waar het vandaan komt. (misschien is het verstandig om dus op de sticker te zetten dat de P voor nederland is of iets dergelijks, als ze dan ook bijvoorbeeld een X-biljet uit de muur hebben gehaald dan willen ze natuurlijk weten waar die vandaan komt.)
Bij de muntjes moeten ze eerst nog papiergeld gaan zoeken, dus daar is de link niet direct. En je hebt bij muntjes ook niet het wacht-moment wat je bij pinnen wel hebt.
En om het allemaal uit te leggen op een klein stickertje lijkt mij ook geen plan. De beste oplossing lijkt mij om stickers te plakken nabij/op pin-automaten. Aangezien daar de mensen direct met biljetten in aanraking komen én zeker niet onbelangrijk, je altijd een paar seconden moet wachten op je geld.
In die tijd is de kans groot dat de sticker opvalt. Vervolgens komt het geld uit de machine en natuurlijk zijn er dan mensen die benieuwd zijn waar het vandaan komt. (misschien is het verstandig om dus op de sticker te zetten dat de P voor nederland is of iets dergelijks, als ze dan ook bijvoorbeeld een X-biljet uit de muur hebben gehaald dan willen ze natuurlijk weten waar die vandaan komt.)
Bij de muntjes moeten ze eerst nog papiergeld gaan zoeken, dus daar is de link niet direct. En je hebt bij muntjes ook niet het wacht-moment wat je bij pinnen wel hebt.
- querty
- Euro-Master in Training
Eigenlijk best wel het proberen waard, maar zoiets word wel snel weggenomen denk ik.nodisch18 wrote:Op zich is het natuurlijk een erg leuk idee, alleen maak je op iets reclame dat weinig met de site te maken heeft. Veel mensen zullen teleurgesteld op de site komen omdat ze dachten dat ze hun munten zouden kunnen ingeven....
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico