Valse eurobiljetten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik heb het briefje niet teruggekregen en ook kreeg ik er geen ander briefje voor terug. Ik kreeg van de Rabobank geen bewijsje dat ze dat briefje in beslag hebben genomen. Ik heb nog naar het hoofdkantoor in de regio gebeld en die zeiden dat elke kantoor zijn eigen regeling heeft.
Ik heb vervolgens wel aangifte gedaan op het politiebureau. Die vonden dat ook wel logisch omdat ze wel wilden weten dat er vals geld in de regio is.
Ik heb vervolgens wel aangifte gedaan op het politiebureau. Die vonden dat ook wel logisch omdat ze wel wilden weten dat er vals geld in de regio is.
-
- Euro-Newbie
valse euro's

- Venga
- Euro-Master
Same here. Met die Amerikaanse cent die moest doorgaan voor 2 cent, die ik laatst kreeg, was dat geen probleem. Was ik er toch zomaar bijna 2 cent op achteruit gegaan zeg...bhoeyb wrote:Als ik zulke munten terug krijg zonder het gezien te hebben, hou ik me van den domme en geef ze gewoon weer uit.

- Blueman
- Euro-Master
moest ook wel lachen toen ik een collecte mee moest tellen..Vengaboys wrote:
Same here. Met die Amerikaanse cent die moest doorgaan voor 2 cent, die ik laatst kreeg, was dat geen probleem. Was ik er toch zomaar bijna 2 cent op achteruit gegaan zeg...
franse francs, stuivers en wasmuntjes tot gevolg

voor de Nederlanders onder ons: heb je zo'n stuiver of iets dergelijks en kom je er maar niet van af, als je die dan in de bus duwt bij zo'n collecte dan ruilen die hem in bij de Nederlandse bank (teminste die ik toen hielp, deden dat)
Blue is the color that makes people wild!
Je kan hem natuurlijk ook aan een goed doel geven, tenminste, hier in nederland hadden ze dat, dan kon je je oude geld geven en dan brachten zij "grote" hoeveelheden naar de nederlandse bank.....Balti wrote:Ik krijg het niet over mijn hart. Die halve frank blijft me maar aankijken als ik gepast geld neem. Hopelijk verdwijnt hij toch een keer "per ongeluk" mee.
dan heb je A. een goed doel gesteunt, en B. je hoeft je niet schuldig te voelen....

- Balti
- Euro-Regular in Training
Dat is nog een gedacht. Vroeger stond er in een dierenwinkel zo'n collectebus voor de dieren. Maar ik weet niet of die er nu nog staat.
Ik ben wel verdrietig dat ik mijn 20 fr.stuk verloren ben.
Had die speciaal bijgehouden omdat die gedrukt was in het jaar dat ik getrouwd ben en ik gebruikte die voor mijn winkelkarretje.

Ik ben wel verdrietig dat ik mijn 20 fr.stuk verloren ben.

- !Pretfles!
- Euro-Master
dat is jou meningvalkske wrote: je kan het ook in de collecte van de kerk stoppen, meer verdienen die toch niet
niet de mijne,
maar ik ga er niet over uitweiden
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
- Balti
- Euro-Regular in Training
Je maakt me wel nieuwsgierig? Persoonlijk zou ik het in de collectebus voor het dierenasiel steken. En een beestje adopteren.!Pretfles! wrote:dat is jou meningvalkske wrote: je kan het ook in de collecte van de kerk stoppen, meer verdienen die toch niet
niet de mijne,
maar ik ga er niet over uitweiden