Ik knijp in mijn arm. Nee ik droom niet....
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- querty
- Euro-Master in Training
Ik denk ook wel dat de url er is opgeschreven. Maar het gekke dan is waarom dat biljet niet eerder naar boven is gekomen.
Volgens mij is 6 februari 2003 in de eerste week van februari gevallen. De eerste februari was op een zaterdag en 6 februari op een donderdag. Dus lijkt het mij toch wel de eerste week te zijn.
Volgens mij is 6 februari 2003 in de eerste week van februari gevallen. De eerste februari was op een zaterdag en 6 februari op een donderdag. Dus lijkt het mij toch wel de eerste week te zijn.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico
- Blueman
- Euro-Master
misschien omdat de hit 2003-11-04 pas was... ?querty wrote:Ik denk ook wel dat de url er is opgeschreven. Maar het gekke dan is waarom dat biljet niet eerder naar boven is gekomen.
Blue is the color that makes people wild!
- Annie_in_exile
Well, I realised that Joe Georgia has registered new notes in mid-October with comments about Düsseldorf in Germany. Maybe this note wasn't spent in February as originally planned but when he made a new trip to Germany about 8 months later. This, and the url written on the note would explain how the note ended up quite near Düsseldorf and was re-registered a couple of weeks later. The distance between D. and Troisdorf is about 77 kilometres, and the note had about 3 weeks to travel. Doesn't seem suspicious to me, unless other evidence is shown.querty wrote:Ik denk ook wel dat de url er is opgeschreven. Maar het gekke dan is waarom dat biljet niet eerder naar boven is gekomen.
Last edited by Annie_in_exile on Thu Nov 06, 2003 7:06 pm, edited 1 time in total.
- querty
Inderdaad de hit was pas 4-11-2003, maar het biljet is ingegeven op 6-2-2003. Wat heeft het in die tussentijd gedaan met een eventuele url erop? Waar heeft het overal gezeten? Nu misschien heeft Annie ook gelijk en heeft hij het biljet gehouden tot nu.Blueman wrote:misschien omdat de hit 2003-11-04 pas was... ?querty wrote:Ik denk ook wel dat de url er is opgeschreven. Maar het gekke dan is waarom dat biljet niet eerder naar boven is gekomen.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico
- airis
- Euro-Master
Some info about this international hit. (Kauhajoki-Dongen)
http://forum.mosymuis.nl/viewtopic.php?t=1846

- Blueman
- Euro-Master
mosymuis?airis wrote:Some info about this international hit. (Kauhajoki-Dongen)![]()
dat is een referer van mij

Blue is the color that makes people wild!