Veel nieuwe finse users

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

de-jo wrote:Ik heb soms de indruk dat het daar in het Noorden vol moet zitten van ingegeven EBT biljetten. :evil:

Er zijn eigenlijk niet zoveel finnen (4miljoen denk ik) en ze geven massaal veel briefkes in. Ongeveer evenveel als de Belgen.
Betekent dat je dus dubbel zoveel kans hebt op een hit daarboven. :wink: :roll:
En toch willen ze geen enkel van België naar Finland geëxporteerd biljet van mij terug vinden :x :( . Het zijn er ongeveer een 100-tal schat ik.
Een kwestie van tijd hoop ik ...
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Kga der ook eens een hele reeks meegeven met een kameraad die binnenkort (als em zijn rijbewijs heeft) voor halléns begint te rijden. Die mannen doen ook transport van en naar het koude noorden. Hier of daar kan em dan misschien wel een biljet meegeven met een bemanningslid van het schip misschien.

Ik heb allneszinds ook een link geplaatst op mijn siteke. Dus ge gaat tvolk hiere eens zien toestromen (hum).

Zoals ik al zei zen der hier al zeker 4 of 5 die door mij hierheen gekomen zijn, maar toen wist ik ook nog niet hoe dat systeem van ref werkte. Ondertussen weet ik het nu al ongeveer een week.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”