Maar blijft wel nog volop biljetten inzetten.
raar
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Mijn derde provincie, waar ik een hit mee heb iseddydevries wrote:Ik heb een tweede hit, maar nu met veertje66 in Belgisch Limburg.eddydevries wrote:Mijn enige hit was met wilg in Noord-Holland.
P.S. Dit zijn de provincies van mijn hitpartners. Dat is toch ook de bedoeling? Anders is het 2x Noord-Brabant.

Ik heb hem net een berichtje gestuurd, waarin ik ook aanbied om het van hem over te nemen.angelita wrote:Dank je! en ik had idd ook gezien dat de score niet meer wordt bijgehouden. Jammer. Mss werpt iemand anders zich op als vrijwilliger...knoxville wrote:feli angelita![]()
alleen jammer dat dit topic niet meer wordt aangepast op pagina 1

Antwerpen en
Namur
Gelderland,
Groningen,
Limburg,
Noord-Brabant,
Noord-Holland en
Zuid-Holland
Nordrhein-Westfalen
en nu ook de nederlandse bingo:hoppa wrote:Eindelijk heb ik mijn Belgische bingo binnen. Dank u Pipelette 007 voor deze hithoppa wrote:Nederland:
Zuid Holland
Flevoland
Gelderland
Utrecht
Noord Holland
Noord Brabant
Groningen.
Drenthe
Overijsel
Zeeland
En weer een nieuwe: Limburg is erbij gekomen dank zij L-o-u-, blijft over Friesland
Belgie:
Nog alleen Namen
Na een controle van de hits over de afgelopen periode kan ik melden dat ik inmiddels ook BINGO heb. Ik kan nl.aan bovenstaand overzicht de provincies Zeeland (was ik vergeten) Flevoland,Friesland en Drenthe toevoegen.jabosa2 wrote:Mijn Nederlandse provincies zijn nog steeds:
Gelderland,Noord Holland,Noord Brabant,Groningen,Overijssel,Zuid Holland,Utrecht en Limburg. Acht Nederlandse provincies en Belgie blijft op drie staan, nl.Vlaams Brabant,West Vlaanderen en Antwerpen.
8 Nederlandse en drie Belgische.

Nu ik een update wil maken, omdat ik deze week twee hits heb gehaald, zie ik dat ik in deze ranglijst een fout heb gemaakt.eddydevries wrote:Mijn derde provincie, waar ik een hit mee heb iseddydevries wrote:Ik heb een tweede hit, maar nu met veertje66 in Belgisch Limburg.eddydevries wrote:Mijn enige hit was met wilg in Noord-Holland.
P.S. Dit zijn de provincies van mijn hitpartners. Dat is toch ook de bedoeling? Anders is het 2x Noord-Brabant.Gelderland (Malden). Dit is echter een triple, waarbij ook Noord-Brabant (Bergen op zoom) zit.
Omdat ik ervan uit ga, dat het antwoord op mijn vraag "ja" is, is mijn stand nu:
Gelderland
Noord-Brabant
Noord-Holland
Limburg
Antwerpen,
Namur en
Oost-Vlaanderen
Gelderland,
Groningen,
Limburg,
Noord-Brabant,
Noord-Holland en