että kun, jos naputtelee tuon "pitkän nrosarjan" väärin,
niin jo herjaa kone, kun tekee tuon siirrä "ylläolevalle lomakkeelle"
ja samoiten toki , jos sen lyhyemmän laittaa vaikkapa yhtänumeroa uupumaan...
mutta, mitenkäs, jos syöttää sen lyhyemmän väärin..
esim kaikki numerot kirjaimet ok kappalemääräisesti
mutta väärän numeron/kirjaimen?
herjaako kone silloin??
Ajattelin vaan, että kun ne on NIIN mahdottoman pienellä siinä setelissä
että tarvii oikeen tihrustella, joskus jopa suurennuslasilla katsoa..
ja kun ei koskaan vielä ole siinä herjannut numeron/kirjaimen korjaamista
(vain jos joku jäi pois)
kuten taas niin mahdottoman usein siinä pidemmässä sarjassa..
sitä kun ei meikäläinen kuitenkaan enää ihan
ja tuo ikänäkö(kin) on alkanut vaivata..
niin mitenkäs, jos menee numerot sekasin
ja siellä ne kauniisti kököttää
meikäläisen rahat
ja osumien
"vähyys"
johtuukin
siitä...
T: Jazzu still in 0-club
ps.
sitä muuten mieli lepää ja ajatukset lentävät
tuossa numerosarjoja naputellessa..
huvinsa kullakin... hehee

