Winkeliers dreigen biljet van 100 euro te weren

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

!Pretfles!
Euro-Master
Euro-Master

Post by !Pretfles! »

rufus50 wrote:Kgaan precies toch ook wa meer met mijn kaart betalen zenne as ge da zo allemaal hoort. tegenwoordig komen de valse briefkes overal boven.
hoe gaat ge dan eurobiljetjes kunnen ingeven
das nie mogelijk met een kaart
vroeger deed ik alles met de kaart, nu gebruik ik dat dingen enkel nog om geld mee af te halen
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

!Pretfles! wrote:
rufus50 wrote:Kgaan precies toch ook wa meer met mijn kaart betalen zenne as ge da zo allemaal hoort. tegenwoordig komen de valse briefkes overal boven.
hoe gaat ge dan eurobiljetjes kunnen ingeven
das nie mogelijk met een kaart
vroeger deed ik alles met de kaart, nu gebruik ik dat dingen enkel nog om geld mee af te halen
DE biljetjes van het werk ingeven he. Kheb nu 2 dagen na elkaar 1 kassa (de tweede keer maar half) kunnen ingeven. En daar er zo een 10-tal zijn sla ik spijtig genoeg nog vele biljetjes mis. Tussendoor probeer ik ook altijd een beeke biljetten te noteren en tja gelijk er nog al gezegt hebben, als ik geld op zak heb, met zo een groot mogelijk biljet betalen om veel geld trg te krijgen, deze biljetten kan ik dan were ingeven.
Marianne
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Marianne »

Erg hè, als je geen tijd heb om al die briefjes te noteren. Als de winkel tussen de middag dicht is probeer ik nog even wat briefjes te noteren die bovenin de lade liggen. Die zijn die ochtend binnen gekomen en gaan er dus die middag weer uit.

De kassamensen snappen echt niets van die tik! :cry:

Maar ze snappen me wel meer niet. Vanmiddag kwam een cassiere (bijna 70 is ze) speciaal naar me toe om te zeggen dat ze heel veel tientjes had gekregen. Kon ik ze nog even opschrijven voordat de winkel weer open ging.

Lief hè :D
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by mollie3 »

dat zijn nou de beste collega's marianne, waar werk je? zulke collega's zoek ik ook eigenlijk :wink: :lol:
Eens een blondje, altijd een blondje
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Geef mij ook maar een kranig oudje als collega, die spreken niet te veel tegen (alhoewel, hihi).

Nee da zijn de mensen die tenminste nog eens vriendelijk kunnen zijn en eens kunnen lachen. Die werken nog met plezier, want tegenwoordig zen er velen die werken met vele tegenzin zenne.
Marianne
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Marianne »

Ik werk in een kringloopwinkel en die oudjes zijn echt niet op hun mondje gevallen. Dat zijn van die oudgedienden, die er al zo'n 12 jaar werken.

Wel geweldig om mee te werken. :D

Die laten zich echt niet gek maken.

EDIT: Hier graag verder. -- Venga
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”