En toch vraag ik me af waar hij al deze biljetten haalt om in te geven.
Ik wil er best ook meer ingeven maar ik krijg er niet meer in handen dan dat ik ingeef ... ... maar ja, mijn financiële toestand is dan ook niet echt schitterend.
Sorry, even vergeten uit te leggen aan onze Nederlandse vrienden...
Walter Grootaers is een Vlaamse 'zanger', die wegens zijn beperkte zangkwaliteiten maar in de tv-wereld geduikeld is. Daar is hij dan presentator van een aantal shows, onder andere Fear Factor en Wie wordt Multimiljonair... Door de naam van het laatste spelprogramma wordt de link wel duidelijk, zeker...?
Jorro wrote:En toch vraag ik me af waar hij al deze biljetten haalt om in te geven.
Ik wil er best ook meer ingeven maar ik krijg er niet meer in handen dan dat ik ingeef ... ... maar ja, mijn financiële toestand is dan ook niet echt schitterend.
het zijn niet allemaal biljetten van hem zelf. je moet zelf eens proberen de kassa van je stamkroeg op te schrijven ofzo, dan gaat het wat beter vooruit. dat doe ik ook. ik zou willen dat alle biljetten die ik invoer van mij zijn maar spijtig genoeg is dat niet zo
Akajoe wrote:
Walter Grootaers is een Vlaamse 'zanger', die wegens zijn beperkte zangkwaliteiten maar in de tv-wereld geduikeld is.
Walter Grootaers, zanger van de Kreuners, een van de beste en langst meedraaiend nederlandstalige rock/popgroep van beide kanten van de Moerdijk
ik vind die zo slecht nog niet
My Flickr Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Akajoe wrote:
Walter Grootaers is een Vlaamse 'zanger', die wegens zijn beperkte zangkwaliteiten maar in de tv-wereld geduikeld is.
Walter Grootaers, zanger van de Kreuners, een van de beste en langst meedraaiend nederlandstalige rock/popgroep van beide kanten van de Moerdijk
ik vind die zo slecht nog niet
ik hoor hem wel liever zingen dan iets presenteren, dan vind ik het een echte ziekerd